Avatar billede jih Nybegynder
23. februar 2011 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette spm i FF4

Hej,

jeg kan ikke oprette spørgsmål, når jeg bruger FireFox (v4.0b10)
Når jeg vælger en kategori, kommer ingen underkategorier og der kommer et gult advarselsskilt ved siden af den sidste underkategori, med følgende titel:

FEJL: [object XMLHttpRequest]
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2011 - 21:31 #1
Det er vist også en beta :)
Avatar billede jih Nybegynder
23. februar 2011 - 21:42 #2
ups, det kan jeg først se nu :o

beklager, jeg går straks i gang med at installere en stabil version :p
Avatar billede jih Nybegynder
23. februar 2011 - 21:50 #3
nu har jeg afinstalleret betaen og installeret 3.6.13, men samme fejl :/ bliver stadig nødt til at åbne internet explorer for at oprette et nyt spm.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2011 - 21:58 #4
Det er ikke en fejl på eksperten.
Firefox virker fint her.

Opret dit spørgsmål i en browser kategori.
Avatar billede jih Nybegynder
24. februar 2011 - 15:03 #5
.