Avatar billede reinewald Nybegynder
22. februar 2011 - 09:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Inficeret med "Windows 7 home security 2011"

Hej

Min pc er desværre blevet benyttet til at se "spændende" film med.

Det har nu resulteret i at min browser har været hijacked, og til dels er det stadig (i titel linjen står der "win 7 home security 2011", og jeg får adskillige "sikkerhedsadvarsler".

Jeg har kørt cccleaner, Trend Micro antivirus og super anti spyware.

Er der nogen der har nogle tips, eller evt. vil checke min hijackthis log?

På forhånd tak
Avatar billede f-arn Guru
22. februar 2011 - 09:28 #1
Avatar billede reinewald Nybegynder
22. februar 2011 - 09:33 #2
Ja, men der må de desværre ikke hjælpe mig.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. februar 2011 - 09:58 #3
Avatar billede f-arn Guru
22. februar 2011 - 09:58 #4
Har I ikke en IT afdeling der kan hjælpe?
Avatar billede reinewald Nybegynder
22. februar 2011 - 10:05 #5
Dem har jeg forsøgt. Det er Spyware Doctor, som man skal købe (Den finder nogle ting, men for at remove det, skal man købe programmet). Det forsøger jeg at undgå.

Selvom det er en arbejdspc, har jeg ikke lige en it afdeling el. lign. der kan hjælpe mig. Vi er ikke lige af den størrelse.
Avatar billede f-arn Guru
22. februar 2011 - 10:08 #6
Skal jeg lukke din "tråd" på Spywarefri?

------

Prøv om du kan dette.

Genstart i "Fejlsikret med Netværk" (Tryk F8 flere gange under opstart)

Hent så disse filer.

Klik på dem flere gange, til en af dem virker.

Rkill.com - http://download.bleepingcomputer.com/grinler/rkill.com
Rkill.scr - http://download.bleepingcomputer.com/grinler/rkill.scr
http://download.bleepingcomputer.com/grinler/iExplore.exe (Omdøbt rkill)
http://download.bleepingcomputer.com/grinler/WiNlOgOn.exe (Omdøbt rkill)
http://download.bleepingcomputer.com/grinler/uSeRiNiT.exe (Omdøbt rkill)

http://www.raktor.net/exeHelper/exeHelper.com
http://www.raktor.net/exeHelper/exeHelper.scr

------

Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her

Eller her

Installer og start programmet, klik på fanen opdater, klik Tjek for opdatering, lav "fuld systemskan" under fanebladet "skanner"
Bagefter klik på "vis resultater", tryk på "Fjern det valgte", gem loggen og send den herind sammen med en log fra HiJackThis.

Kør HijackThis, klik på "Do a systemscan scan and save a logfile" kopier loggens tekst og send den herind.

Bemærk Hijackthis skal gemmes på computeren og ikke køres fra nettet

Mht.: Vista og Windows 7 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

NB Når du opdaterer Malwarebytes, så klik på Tjek for opdatering til den skriver at der ikke er flere opdateringer.

------

Hvis du mister Internetforbindelsen, så start HijackThis, klik på "do a system scan only" og tjek for linier der ligner de fremhævede.
Sæt flueben ved dem, hvis de findes.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local;*.local
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=127.0.0.1:25567
(Tallene kan variere)

Luk så alle andre vinduer og klik "fix checked"
Avatar billede reinewald Nybegynder
23. februar 2011 - 15:43 #7
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:41:05, on 23-02-2011
Platform: Windows 7  (WinNT 6.00.3504)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.7600.16722)
Boot mode: Safe mode with network support

Running processes:
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\Søren\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/USREL/6
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/USREL/6
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {472734EA-242A-422b-ADF8-83D1E48CC825} - (no file)
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\DellTPad\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SysTrayApp] %ProgramFiles%\IDT\WDM\sttray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dell Webcam Central] "C:\Program Files\Dell Webcam\Dell Webcam Central\WebcamDell.exe" /mode2
O4 - HKLM\..\Run: [DLPSP] "C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPSP.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDVDDXSrv] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [picon] "C:\Program Files\Common Files\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe" -startup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Program Files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UfSeAgnt.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\UfSeAgnt.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EvtMgr6] C:\Program Files\Logitech\SetPointP\SetPoint.exe /launchGaming
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Global Startup: Opdateringsagent.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Konverter hyperlinkdestination til Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Konverter hyperlinkdestination til eksisterende PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Konverter til Adobe PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Tilføj til eksisterende PDF - res://C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O9 - Extra button: (no name) - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Sammenkædede OneNote-noter - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Add to Evernote - {E0B8C461-F8FB-49b4-8373-FE32E92528A6} - (no file)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Add to Evernote - {E0B8C461-F8FB-49b4-8373-FE32E92528A6} - (no file)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O15 - Trusted IP range: http://80.63.58.83
O16 - DPF: {07E8D22D-C723-485C-BE6F-003241549305} (Ceplan Object) - http://extcom.esoft.dk/extern/3d/eplan.cab
O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlm.tools.akamai.com/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.2.5.0.cab
O16 - DPF: {55963676-2F5E-4BAF-AC28-CF26AA587566} (Cisco AnyConnect VPN Client Web Control) - https://fw1.hostnordic.com/CACHE/stc/1/binaries/vpnweb.cab
O16 - DPF: {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5} (OnlineScanner Control) - http://download.eset.com/special/eos/OnlineScanner.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: FencesShellExt - {1984DD45-52CF-49cd-AB77-18F378FEA264} - C:\Program Files\Stardock\Fences\FencesMenu.dll
O23 - Service: Andrea ST Filters Service (AESTFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_neutral_8474fcd930f1c486\aestsrv.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BecHelperService - Unknown owner - C:\Program Files\Connect it\BecHelperService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Credential Vault Host Control Service - Broadcom Corporation - C:\Program Files\Broadcom Corporation\Broadcom USH Host Components\CV\bin\HostControlService.exe
O23 - Service: Credential Vault Host Storage - Broadcom Corporation - C:\Program Files\Broadcom Corporation\Broadcom USH Host Components\CV\bin\HostStorageService.exe
O23 - Service: Dell Printer Status Watcher (DLPWD) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPWDNT.EXE
O23 - Service: Dell Printer Status Database (DLSDB) - Dell Inc. - C:\Program Files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLSDBNT.EXE
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.9.906.4286 (GoogleDesktopManager-060409-093314) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\Bluetooth\lbtserv.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Trend Micro Central Control Component (SfCtlCom) - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\SfCtlCom.exe
O23 - Service: Audio Service (STacSV) - IDT, Inc. - C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_neutral_8474fcd930f1c486\STacSV.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 5 (TeamViewer5) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version5\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TeamViewer 6 (TeamViewer6) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version6\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: Trend Micro Unauthorized Change Prevention Service (TMBMServer) - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\BM\TMBMSRV.exe
O23 - Service: Trend Micro Proxy Service (TmProxy) - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\TmProxy.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe
O23 - Service: Cisco AnyConnect VPN Agent (vpnagent) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client\vpnagent.exe
O23 - Service: XobniService - Xobni Corporation - C:\Program Files\Xobni\XobniService.exe

--
End of file - 12457 bytes

----
Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 5851

Windows 6.1.7600 (Safe Mode)
Internet Explorer 8.0.7600.16385

mbam-log-2011-02-23 (15-37-55).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 270019
Tid gået: 33 minut(ter), 22 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 1
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 1

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command\(default) (Broken.OpenCommand) -> Bad: ("C:\Users\Søren\AppData\Local\vlv.exe" -a "%1" %*) Good: ("%1" %*) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
C:\Users\Søren\AppData\Local\Temp\0.7582118024358627.exe (Trojan.Dropper) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede f-arn Guru
23. februar 2011 - 19:52 #8
Vil du godt opdatere (to gange) Malwarebytes og køre den igen. Kopier loggen herind, sammen med en log fra ComboFix.

------

Hent og gem ComboFix på dit skrivebord.

Højreklik på skrivebordet og vælg ny->tekstdokument og kopier det fremhævede ind og gem filen som CFScript

Killall::
Snapshot::

Da Combofix kan konflikte med dine sikkerhedsprogrammer er det vigtigt at du deaktiverer dem.

Tag så fat i den nye fil med musen, og før den hen over ComboFix-filen, hvorefter du "giver slip" med musen.
http://www.fromsej.saknet.dk/billeder/cfscript.gif

Så skulle Combofix gerne give sig til at arbejde. Muligvis vil den kræve en genstart, hvilket du skal tillade. Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når Combofix er færdig, og efter det (muligvis) har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt som ligger her C:\Combofix.txt

Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.
Avatar billede reinewald Nybegynder
23. februar 2011 - 21:02 #9
ComboFix 11-02-23.02 - Søren 23-02-2011  20:50:11.1.2 - x86
Microsoft Windows 7 Professional  6.1.7600.0.1252.45.1030.18.3536.2640 [GMT 1:00]
Kører fra: c:\users\Søren\Desktop\swf\ComboFix.exe
Kommandoer benyttet :: c:\users\Søren\Desktop\swf\CFScript.txt
AV: Trend Micro Internet Security *Disabled/Updated* {68F968AC-2AA0-091D-848C-803E83E35902}
SP: Trend Micro Internet Security *Disabled/Updated* {D3988948-0C9A-0693-BE3C-BB4CF86413BF}
SP: Windows Defender *Disabled/Outdated* {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Andet, der er slettet  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

c:\windows\system32\service
c:\windows\system32\service\04112010_TIS17_SfFniAU.log
c:\windows\system32\service\06102009_TIS17_SfFniAU.log
c:\windows\system32\service\20012010_TIS17_SfFniAU.log
c:\windows\system32\service\26102010_TIS17_SfFniAU.log
c:\windows\system32\service\30112010_TIS17_SfFniAU.log

.
(((((((((((((((((((((((((((((  Filer skabt fra 2011-01-23 til 2011-02-23  )))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

2011-02-23 19:54 . 2011-02-23 19:56    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Local\temp
2011-02-23 19:54 . 2011-02-23 19:54    --------    d-----w-    c:\users\Default\AppData\Local\temp
2011-02-23 14:01 . 2011-02-23 14:01    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Roaming\Malwarebytes
2011-02-23 14:01 . 2010-12-20 17:09    38224    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2011-02-23 14:01 . 2011-02-23 18:59    --------    d-----w-    c:\program files\Malwarebytes' Anti-Malware
2011-02-23 14:01 . 2011-02-23 14:01    --------    d-----w-    c:\programdata\Malwarebytes
2011-02-23 14:01 . 2010-12-20 17:08    20952    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\mbam.sys
2011-02-23 13:55 . 2010-09-14 06:07    276992    ----a-w-    c:\windows\system32\wcncsvc.dll
2011-02-23 07:02 . 2011-01-07 07:31    442880    ----a-w-    c:\windows\system32\XpsPrint.dll
2011-02-23 07:02 . 2011-01-07 07:31    288256    ----a-w-    c:\windows\system32\XpsGdiConverter.dll
2011-02-22 09:03 . 2011-02-22 09:04    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Roaming\GetRightToGo
2011-02-21 23:46 . 2011-02-21 23:46    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Roaming\SUPERAntiSpyware.com
2011-02-21 23:46 . 2011-02-21 23:46    --------    d-----w-    c:\programdata\SUPERAntiSpyware.com
2011-02-21 23:45 . 2011-02-21 23:46    --------    d-----w-    c:\program files\SUPERAntiSpyware
2011-02-21 23:41 . 2011-02-21 23:41    --------    d-----w-    c:\program files\ESET
2011-02-21 23:21 . 2011-02-21 23:21    --------    d-----w-    c:\program files\CCleaner
2011-02-21 22:58 . 2011-02-21 22:58    13358    --sha-w-    c:\users\Søren\AppData\Local\lpt.exe
2011-02-20 15:29 . 2011-02-22 00:17    --------    d-----w-    c:\programdata\oEbLmDh06504
2011-02-12 17:24 . 2011-02-12 17:24    --------    d-----w-    c:\programdata\Sports Interactive
2011-02-12 17:24 . 2011-02-12 17:24    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Roaming\Sports Interactive
2011-02-12 17:24 . 2011-02-12 17:24    --------    d-----w-    c:\users\Søren\AppData\Local\Sports Interactive
2011-02-12 16:58 . 2011-02-13 22:01    --------    d-----w-    c:\program files\Common Files\Steam
2011-02-12 16:58 . 2011-02-23 15:44    --------    d-----w-    c:\program files\Steam
2011-02-12 08:12 . 2011-02-19 07:23    --------    d-----w-    c:\programdata\bGiPjKc06504
2011-02-11 07:22 . 2009-08-19 21:50    22872    ----a-r-    c:\windows\system32\AdobePDFUI.dll
2011-02-01 10:47 . 2011-02-01 10:47    --------    d-----w-    c:\users\Søren\.oces
2011-01-31 21:58 . 2011-01-31 21:58    --------    d-----w-    c:\program files\iPod
2011-01-31 21:58 . 2011-01-31 21:59    --------    d-----w-    c:\program files\iTunes

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Rapport  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2011-02-21 22:58 . 2011-02-21 22:58    13358    --sha-w-    c:\users\Søren\AppData\Local\lpt.exe
2011-01-12 10:44 . 2010-04-16 10:58    16400    ----a-w-    c:\windows\system32\drivers\LNonPnP.sys
2011-01-03 09:58 . 2011-01-03 09:52    67156    ----a-w-    c:\windows\Huawei ModemsUninstall.exe
2010-11-29 16:38 . 2010-11-29 16:38    94208    ----a-w-    c:\windows\system32\QuickTimeVR.qtx
2010-11-29 16:38 . 2010-11-29 16:38    69632    ----a-w-    c:\windows\system32\QuickTime.qts
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((  Start steder i reg.basen  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Bemærk* tomme linier & lovlige standard linier vises ikke
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"msnmsgr"="c:\program files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" [2010-09-22 4240760]
"Skype"="c:\program files\Skype\\Phone\Skype.exe" [2010-05-13 26192168]
"SUPERAntiSpyware"="c:\program files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe" [2011-02-18 2423752]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Apoint"="c:\program files\DellTPad\Apoint.exe" [2009-02-22 200704]
"Acrobat Assistant 8.0"="c:\program files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrotray.exe" [2010-09-22 640440]
"Adobe Acrobat Speed Launcher"="c:\program files\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe" [2011-01-30 38840]
"Dell Webcam Central"="c:\program files\Dell Webcam\Dell Webcam Central\WebcamDell.exe" [2008-10-17 442536]
"DLPSP"="c:\program files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPSP.EXE" [2006-12-07 340888]
"Google Desktop Search"="c:\program files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" [2009-07-21 30192]
"IAAnotif"="c:\program files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe" [2009-02-11 186904]
"PDVDDXSrv"="c:\program files\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe" [2009-02-05 128232]
"picon"="c:\program files\Common Files\Intel\Privacy Icon\PrivacyIconClient.exe" [2009-02-19 357400]
"SunJavaUpdateSched"="c:\program files\Java\jre6\bin\jusched.exe" [2009-10-11 149280]
"{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}"="c:\program files\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe" [2005-07-15 479232]
"UfSeAgnt.exe"="c:\program files\Trend Micro\Internet Security\UfSeAgnt.exe" [2010-01-26 1020248]
"EvtMgr6"="c:\program files\Logitech\SetPointP\SetPoint.exe" [2010-01-27 1312848]
"Adobe ARM"="c:\program files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe" [2010-09-21 932288]
"BCSSync"="c:\program files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" [2010-03-13 91520]
"QuickTime Task"="c:\program files\QuickTime\QTTask.exe" [2010-11-29 421888]
"iTunesHelper"="c:\program files\iTunes\iTunesHelper.exe" [2011-01-25 421160]
"IgfxTray"="c:\windows\system32\igfxtray.exe" [2010-08-25 136216]
"HotKeysCmds"="c:\windows\system32\hkcmd.exe" [2010-08-25 171032]
"Persistence"="c:\windows\system32\igfxpers.exe" [2010-08-25 170520]
"Malwarebytes Anti-Malware (reboot)"="c:\program files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" [2010-12-20 963976]
"Malwarebytes' Anti-Malware (reboot)"="c:\program files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" [2010-12-20 963976]

c:\programdata\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\
Opdateringsagent.lnk - c:\program files\Connect it\AutoUpdateSrv.exe [N/A]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\system]
"ConsentPromptBehaviorAdmin"= 5 (0x5)
"ConsentPromptBehaviorUser"= 3 (0x3)
"EnableUIADesktopToggle"= 0 (0x0)

[hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\SharedTaskScheduler]
"{1984DD45-52CF-49cd-AB77-18F378FEA264}"= "c:\program files\Stardock\Fences\FencesMenu.dll" [2009-10-02 128360]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\LBTWlgn]
2010-01-29 21:17    64592    ----a-w-    c:\program files\Common Files\LogiShrd\Bluetooth\LBTWLgn.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\drivers32]
"mixer1"=wdmaud.drv

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\control\lsa]
Security Packages    REG_MULTI_SZ      kerberos msv1_0 schannel wdigest tspkg pku2u livessp

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys]
@="Driver"

R3 BthAvrcp;Bluetooth AVRCP-profil;c:\windows\system32\DRIVERS\BthAvrcp.sys [2009-08-27 27488]
R3 ew_hwusbdev;Huawei MobileBroadband USB PNP Device;c:\windows\system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [2010-09-23 101504]
R3 ewusbnet;HUAWEI USB-NDIS miniport;c:\windows\system32\DRIVERS\ewusbnet.sys [2010-09-23 206336]
R3 GoogleDesktopManager-060409-093314;Google Desktop-administrator 5.9.906.4286;c:\program files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe [2009-07-21 30192]
R3 hwusbdev;Huawei DataCard USB PNP Device;c:\windows\system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [x]
R3 osppsvc;Office Software Protection Platform;c:\program files\Common Files\Microsoft Shared\OfficeSoftwareProtectionPlatform\OSPPSVC.EXE [2010-01-09 4640000]
R3 tmevtmgr;tmevtmgr;c:\windows\system32\DRIVERS\tmevtmgr.sys [2010-07-19 51792]
R3 USBAAPL;Apple Mobile USB Driver;c:\windows\system32\Drivers\usbaapl.sys [2010-09-28 41984]
R3 WatAdminSvc;Tjenesten Windows Aktivering;c:\windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe [2010-03-15 1343400]
R4 rimspci;rimspci;c:\windows\system32\drivers\rimspe86.sys [2009-04-02 45056]
R4 risdpcie;risdpcie;c:\windows\system32\drivers\risdpe86.sys [2009-04-02 48640]
R4 rixdpcie;rixdpcie;c:\windows\system32\drivers\rixdpe86.sys [2009-04-02 38400]
S1 SASDIFSV;SASDIFSV;c:\program files\SUPERAntiSpyware\SASDIFSV.SYS [2010-02-17 12872]
S1 SASKUTIL;SASKUTIL;c:\program files\SUPERAntiSpyware\SASKUTIL.SYS [2010-05-10 67656]
S2 AESTFilters;Andrea ST Filters Service;c:\windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_neutral_8474fcd930f1c486\aestsrv.exe [2009-04-26 81920]
S2 BecHelperService;BecHelperService;c:\program files\Connect it\BecHelperService.exe [2010-09-23 1762176]
S2 Credential Vault Host Control Service;Credential Vault Host Control Service;c:\program files\Broadcom Corporation\Broadcom USH Host Components\CV\bin\HostControlService.exe [2009-01-22 808296]
S2 Credential Vault Host Storage;Credential Vault Host Storage;c:\program files\Broadcom Corporation\Broadcom USH Host Components\CV\bin\HostStorageService.exe [2009-01-22 20840]
S2 DLSDB;Dell Printer Status Database;c:\program files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLSDBNT.EXE [2006-12-07 140184]
S2 TeamViewer5;TeamViewer 5;c:\program files\TeamViewer\Version5\TeamViewer_Service.exe [2010-01-12 185640]
S2 TeamViewer6;TeamViewer 6;c:\program files\TeamViewer\Version6\TeamViewer_Service.exe [2011-01-27 2253688]
S2 tmpreflt;tmpreflt;c:\windows\system32\DRIVERS\tmpreflt.sys [2010-07-30 36432]
S2 UNS;Intel(R) Active Management Technology User Notification Service;c:\program files\Common Files\Intel\Privacy Icon\UNS\UNS.exe [2009-02-19 2058776]
S2 vpnagent;Cisco AnyConnect VPN Agent;c:\program files\Cisco\Cisco AnyConnect VPN Client\vpnagent.exe [2009-02-03 427192]
S2 XobniService;XobniService;c:\program files\Xobni\XobniService.exe [2010-05-20 55016]
S3 cvusbdrv;Broadcom USH CV;c:\windows\system32\Drivers\cvusbdrv.sys [2009-04-15 32808]
S3 e1yexpress;Intel(R) Gigabit Network Connections Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\e1y6032.sys [2009-02-22 224384]
S3 huawei_enumerator;huawei_enumerator;c:\windows\system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [2010-09-23 70656]
S3 IntcHdmiAddService;Intel(R) High Definition Audio HDMI;c:\windows\system32\drivers\IntcHdmi.sys [2009-02-26 112128]
S3 netw5v32;Kortdriver til Intel(R) trådløs WiFi 5000 Series-forbindelse til Windows Vista 32 Bit;c:\windows\system32\DRIVERS\netw5v32.sys [2009-07-13 4231168]
S3 OA001Ufd;Creative Camera OA001 Upper Filter Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\OA001Ufd.sys [2009-03-29 133632]
S3 OA001Vid;Creative Camera OA001 Function Driver;c:\windows\system32\DRIVERS\OA001Vid.sys [2009-03-29 280096]
S3 TmProxy;Trend Micro Proxy Service;c:\program files\Trend Micro\Internet Security\TmProxy.exe [2010-02-12 689416]

.
------- Yderligere scanning -------
.
uStart Page = hxxp://www.google.dk/
uInternet Settings,ProxyOverride = *.local
uSearchURL,(Default) = hxxp://www.google.com/search/?q=%s
IE: Append Link Target to Existing PDF - c:\program files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
IE: E&ksporter til Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
IE: E&xport to Microsoft Excel - c:\progra~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
IE: Konverter hyperlinkdestination til Adobe PDF - c:\program files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
IE: Konverter hyperlinkdestination til eksisterende PDF - c:\program files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
IE: Konverter til Adobe PDF - c:\program files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
IE: Se&nd to OneNote - c:\progra~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
IE: Tilføj til eksisterende PDF - c:\program files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
Filter: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - c:\program files\Common Files\microsoft shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
DPF: {07E8D22D-C723-485C-BE6F-003241549305} - hxxp://extcom.esoft.dk/extern/3d/eplan.cab
DPF: {55963676-2F5E-4BAF-AC28-CF26AA587566} - hxxps://fw1.hostnordic.com/CACHE/stc/1/binaries/vpnweb.cab
.
- - - - TOMME GENVEJE FJERNET - - - -

WebBrowser-{8FF5E180-ABDE-46EB-B09E-D2AAB95CABE3} - (no file)
HKLM-Run-SysTrayApp - %ProgramFiles%\IDT\WDM\sttray.exe

.
--------------------- LÅSTE REGISTRERINGS NØGLER ---------------------

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A483C63A-CDBC-426E-BF93-872502E8144E}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="FlashBroker"
"LocalizedString"="@c:\\Windows\\system32\\Macromed\\Flash\\FlashUtil10m_ActiveX.exe,-101"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A483C63A-CDBC-426E-BF93-872502E8144E}\Elevation]
"Enabled"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A483C63A-CDBC-426E-BF93-872502E8144E}\LocalServer32]
@="c:\\Windows\\system32\\Macromed\\Flash\\FlashUtil10m_ActiveX.exe"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{A483C63A-CDBC-426E-BF93-872502E8144E}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface\{E3F2C3CB-5EB8-4A04-B22C-7E3B4B6AF30F}]
@Denied: (A 2) (Everyone)
@="IFlashBroker4"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface\{E3F2C3CB-5EB8-4A04-B22C-7E3B4B6AF30F}\ProxyStubClsid32]
@="{00020424-0000-0000-C000-000000000046}"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface\{E3F2C3CB-5EB8-4A04-B22C-7E3B4B6AF30F}\TypeLib]
@="{FAB3E735-69C7-453B-A446-B6823C6DF1C9}"
"Version"="1.0"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E96D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000\AllUserSettings]
@Denied: (A) (Users)
@Denied: (A) (Everyone)
@Allowed: (B 1 2 3 4 5) (S-1-5-20)
"BlindDial"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E96D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0001\AllUserSettings]
@Denied: (A) (Users)
@Denied: (A) (Everyone)
@Allowed: (B 1 2 3 4 5) (S-1-5-20)
"BlindDial"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\PCW\Security]
@Denied: (Full) (Everyone)
.
--------------------- DLLs startet under kørende Processer ---------------------

- - - - - - - > 'Explorer.exe'(1820)
c:\program files\Stardock\Fences\FencesMenu.dll
c:\program files\stardock\fences\DesktopDock.dll
.
------------------------ Andre kørende processer ------------------------
.
c:\windows\System32\DriverStore\FileRepository\stwrt.inf_x86_neutral_8474fcd930f1c486\STacSV.exe
c:\windows\system32\WUDFHost.exe
c:\program files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
c:\program files\Bonjour\mDNSResponder.exe
c:\program files\Connect it\LoggerServer.exe
c:\windows\system32\conhost.exe
c:\program files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
c:\program files\Intel\AMT\LMS.exe
c:\program files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
c:\program files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
c:\program files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
c:\program files\Trend Micro\Internet Security\SfCtlCom.exe
c:\program files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE
c:\program files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSvcM.exe
c:\program files\Dell Printers\Additional Color Laser Software\Status Monitor\DLPWDNT.EXE
c:\program files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
c:\windows\system32\taskhost.exe
c:\windows\system32\conhost.exe
c:\program files\IDT\WDM\sttray.exe
c:\program files\iPod\bin\iPodService.exe
c:\program files\Windows Media Player\wmpnetwk.exe
c:\program files\Common Files\LogiShrd\KHAL3\KHALMNPR.EXE
c:\windows\system32\sppsvc.exe
.
**************************************************************************
.
Gennemført tid: 2011-02-23  21:00:19 - maskinen blev genstartet
ComboFix-quarantined-files.txt  2011-02-23 20:00

Pre-Kørsel: 141.173.878.784 byte ledig
Post-Kørsel: 141.115.146.240 byte ledig

- - End Of File - - 7AE7DC73E911E0D9685B4F8940B09F6A

--
Malwarebytes' Anti-Malware 1.50.1.1100
www.malwarebytes.org

Database version: 5854

Windows 6.1.7600 (Safe Mode)
Internet Explorer 8.0.7600.16385

mbam-log-2011-02-23 (20-36-22).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 262919
Tid gået: 24 minut(ter), 32 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 1

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
c:\Users\Søren\AppData\Local\vlv.exe (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
Avatar billede f-arn Guru
23. februar 2011 - 23:41 #10
Deaktiver dit antivirus-program, kør en online scanning med ESET Online Scanner:
http://www.eset.com/onlinescan/

Du skal acceptere betingelserne for brug, og klik på Start.
Efter ActiveX Control er indlæst, vil det tage et par minutter for scanneren at blive klar.
Dernæst skal du sætte flueben i følgende felter: (kun dem)

Scan archives

under advanced settings
Scan for potentialy unwanted applications
Scan for potentially unsafe applications
Enable anti-stealth technology

Klik på Start. Denne scanning kan tage et stykke tid, så vær tålmodig.
En log vil åbne, når scanningen er færdig.

(hvis ikke, skal du gå til C:\Programmer\EsetOnlineScanner\ og åbne filen Log.txt).

Kopier den herind i næste indlæg.
Avatar billede reinewald Nybegynder
24. februar 2011 - 21:27 #11
ESET fandt intet, og loggen er tom. :-)

Desuden har jeg ikke set spor efter mit problem, efter forrige skridt, så tror vi er på rette vej :-)
Avatar billede f-arn Guru
25. februar 2011 - 11:26 #12
Det ser fint ud  :-)

hent Security Check af screen317
Start den og følg instruktionerne.
Kopier loggen herind.
Avatar billede reinewald Nybegynder
28. februar 2011 - 13:14 #13
Results of screen317's Security Check version 0.99.9
Windows 7  (UAC is enabled)
Internet Explorer 8
``````````````````````````````
Antivirus/Firewall Check:

ESET Online Scanner v3
Trend Micro Internet Security
WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
```````````````````````````````
Anti-malware/Other Utilities Check:

Malwarebytes' Anti-Malware
CCleaner
Java(TM) 6 Update 17
Out of date Java installed!
Adobe Flash Player
````````````````````````````````
Process Check:
objlist.exe by Laurent

Trend Micro Internet Security UfSeAgnt.exe
``````````End of Log````````````
Avatar billede f-arn Guru
01. marts 2011 - 01:38 #14
Fjern Java(TM) 6 Update 17 og hent en ny her:
http://www.java.com/en/download/index.jsp

Andet er der ikke :-)
Avatar billede reinewald Nybegynder
01. marts 2011 - 08:25 #15
Tusinde tak for hjælpen!