Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 19:33 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Jeg har åbenbart en brugerprofil, jeg ikke var klar over

http://www.eksperten.dk/profil/xy

Hvordan lukker jeg denne brugerprofil.  Det har jeg åbenbart ikke gjort rigtigt engang.
Avatar billede pstidsen Novice
21. februar 2011 - 19:59 #1
Tryk her: http://www.eksperten.dk/bruger/rediger

Tryk: Klik her for at nedlægge din bruger

Bekræft i email.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:19 #2
så vidt jeg kan se er det mig selv samsonjens jeg så nedlægger. Det skulle gerne være xy`s profil ?

Eller  har jeg misforstået det.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:20 #3
Forneden i Rediger profil står der:
Klik her for at nedlægge din bruger
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:22 #4
Ja du skal selvfølgelig logge ind på xy. Kan du ikke det, så glem det:)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2011 - 20:23 #5
Du skal selvfølgelig først logge ind på brugeren xy
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:23 #6
Ja  det har jeg set. Men det er min nuværende mail-addresse og  ikke xy`s  mail addresse. Dengang brugte jeg en anden
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2011 - 20:30 #7
Hvis du ikke kan logge ind på profilen, så send en intern besked til Lars, så skal han nok hjælpe dig: http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:30 #8
Når jeg logger ind som xy kommer denne besked

Den valgte bruger er blevet de-aktiveret eller er ikke blevet aktiveret endnu.
Kontakt administratoren for detaljer.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2011 - 20:32 #9
Nemlig, kontakt administratoren = Lars  :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:34 #10
Jeg sender en mail til Lars og vedlægger
http://www.eksperten.dk/spm/932232#reply_7737328

Tak for hjælpen.

Læg et svar begge 2 hvis i vil deles om point :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:36 #11
Der er flere hundrede brugere på Eksperten, som bare står ubrugte. Jeg tror Eksperten selv har oprette fub-brugere, for jeg har set stribevis af brugernavne, som aldrig har spurgt om noget, eller kommenteret noget. Og enhver kan jo følge med i spørgsmål, uden at tilmelde sig. Så hvorfor bekymre sig om xy? Som jeg skrev: Glem det:)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2011 - 20:36 #12
Velbekomme, spørgsmål om Eksperten er pr. tradition gratis, så du sender bare selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:40 #13
De 0 point kan jeg da godt bruge selv til at indhente Arne V :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2011 - 20:40 #14
turn2go >> Det var dog en mærkværdig holdning at ha overfor én som stiller et relevant spørgsmål????
samsonjens skriver jo netop at kontoen ikke er lukket korrekt, og ønsker at rette op på dette. Det er da prisværdig......

Hvad skulle fidusen være i at Eksperten oprtter fup-profiler????
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 20:51 #15
Jeg er overbevist om, at denne Lars er bedøvende ligeglad i begge ender med om samsonjens har en gammel profil, han ikke bruger længere. Han har sikker mere vigtige ting at tage sig af.
Jeg har set brugere stille mere relevante spørgsmål - deriblandt jeg selv - uden at få noget svar.

IDG bruger Eksperten til at tjene penge på annoncer. Desto flere brugere, desto større interesse fra annonsørene.
Hvorfor ellers stribevis af passive tilmeldinger?
Som jeg skrev, alle og enhver kan jo se hvad de vil uden tilmelding?
Men bevars' al respekt for at samsonjens vil rydde op:)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
21. februar 2011 - 21:23 #16
@ Turn2go: Jeg vil gerne lige understrege at vi ikke opretter falske profiler. Det ville ikke give meget mening at bruge tid på det når brugerne kommer af sig selv fra Google-søgninger på mange af de gode løsninger her :-)

@ Samsonjens: Jeg får lige en udvikler til at se på det. Så længe brugeren ikke er aktiveret er der ikke sket meget.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:41 #17
Ok så må det blive et mysterium, hvorfor folk meldte sig ind på stribe og derefter forhold sig passive. Men det er nu også år siden jeg så det, og undrede mig, så det er måske før din tid?

Det undrer mig også, at du går ind i et så ligegyldigt problem. Jeg
har haft en forespørgsel inde om jeg kunne få min gamle brugerprofil tilbage, men hørte aldrig noget om det.
Ok tænkte jeg, de har vigtigere ting at tage sig til, og det respekterer jeg selvfølgelig. Og så er du alligevel her:)
Min gamle bruger profil var:
http://www.eksperten.dk/profil/off-line
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
21. februar 2011 - 21:50 #18
Nu fik jeg en besked, så ser jeg hvad det handler om. Og så synes jeg det var vigtigt at der ikke bliver skabt unødige rygter :-)

Den profil er sikkert faldet mellem to stole. Smid mig en besked så ser vi på det.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:58 #19
Fra min side handlede det bare om, at fortælle samsonjens at hans
gamle profil ikke var noget at bekymre sig om. Den genere jo ikke nogen:)
Avatar billede arne_v Ekspert
22. februar 2011 - 18:20 #20
Med hensyn til brugere som ikke har deltaget i spm. - er det ikke saadan at brugere der opretter sig for at debatere paa CW er synlige paa E?