Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
21. februar 2011 - 13:37 Der er 7 kommentarer

Strøm forsyning til en DELL dimension

Hej

Min strømforsyning er desværre brændt af til min DELL Dimension 9150 og skal have købt en ny, men er i tvivl om alt passer sammen.

Denne her har jeg kigget på:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=397210

Denne her vil DELL sælge mig.
http://www.impactcomputers.com/k8956.html

Vil bare være sikker på, at jeg ikke lige står og mangler et stik eller noget fordi det er en DELL computer.

Ellers hvilken ok PSU vil passe til den, da der er for lang leveringstid på DELL´s
Avatar billede Blandy Praktikant
21. februar 2011 - 15:03 #1
Den du har kigget på mangler en Dell 6 pin. Hva den så end bruges til. Kender ikke det vilde til Dell maskiner.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2011 - 15:07 #2
der er lige to stik
6 Pin Dell proprietery connector (1)
C33 6 PIN Connector (1)
som du nok kommer til at mangle. De kan sikkert samles fra andre på corsair'en hvis du genbruger selve stikkene fra den defekte. Du skal bare vide, hvor meget strøm/spænding, der skal på dem.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
21. februar 2011 - 16:08 #3
Har lige kigget på den, og det ene 6 pins var slet ikke i brug, det sad helt oppe selve psu´en..(der står P4) på.

Det andet 6 pins, går til grafikkort, og der kan jeg se at på den anden at det er 8 pins??

Nogen der ved noget om det?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2011 - 16:12 #4
tag en corsair - den må kunne køre med grafikkort (det har dell næppe bygget selv). I værste fald skal du bare have et nyt/bedre grafikkort til.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
21. februar 2011 - 16:13 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2011 - 16:41 #6
der fik du det 6-pin stik til grafikken med. Så ja - det skal virke.
Avatar billede Progu Nybegynder
25. februar 2011 - 15:05 #7
Hej.
Denne kan du sammenligne med.

Orginal Dell PSU:
http://produkt-guiden.dk/product/121216-dell-pwr-sply-375w-pfc-delta

Held og lykke med det :)

Med venlig hilsen
Mads Hvejsel