Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 06:39 Der er 13 kommentarer

Åbne spørgsmål men ikke-accepterede svar?

Jeg bliver ved med at modtage en mail vedrørende mine manglende svar, jeg mener selv jeg har gjort hvad jeg skulle, hvis ikke, så forstår jeg simpelthen ikke hvad det går ud på. Kan jeg ikke bare slette spørgsmålene?
Med venlig hilsen
Niels
21. februar 2011 - 06:49 #1
Alt hvad der er skrevet her på Eksperten.dk bliver stående til 'evig tid' - du kan ikke slette noget som helst...

Du har spurgt før ->

http://www.eksperten.dk/spm/928582#reply_7715420

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

Hvis der så ikke er kommet [svar] efter eks. 10 dage, SÅ kan du selv oprette et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...

PS: Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 06:55 #2
Du finder dine åbne spørgsmål, ved at gå i din profil øverst i højre hjørne trykke der, og så står de nederst på siden. De åbne spøregsmål  kan du lukke ved selv, at lægge et svar.

Der er bare bogen personer, der elsker at gøre opmærksom på regler i stedet for at hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 20:45 #3
Der er bare bogen personer, der elsker at gøre opmærksom på regler i stedet for at hjælpe.

Ja denne gang er det sørme eksperten selv der minder brugeren om de åbne spørgsmål, og så må andre ikke?

Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:06 #4
Ja da jeg mente at det var en ret umulig opgave at komme igennem #1 ville jeg gerne gøre det nemmere for brugeren

Syntes du det er forkert
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:11 #5
Desuden var det ikke at mïnde nogen om åbne spørgsmål.
Læs spørgsmålet (overskriften)

En bruger skriver at han bliver ved at modtage mails om åbne spørgsmål, og vil gerne have dem lukket.

Så ser jeg ikke noget forkert i at prøve at svare på spørgsmålet.
Syntes du det er forkerket at prøve at svare på et spørgsmål ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 21:12 #6
Det er bare den linie der, der ikke passer ind.
Personen spørger om hjælp, og det får han.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:15 #7
Hvad du er utilfreds med kan jeg ikke rigtig forstå.  ?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:18 #8
Det er en af de ting jeg ikke kan lide ved ordet politi.

Når alt går op i regler og der ikke er plads til andet
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 21:22 #9
#7
Du skriver i #2:
[div]Du finder dine åbne spørgsmål, ved at gå i din profil øverst i højre hjørne trykke der, og så står de nederst på siden. De åbne spøregsmål  kan du lukke ved selv, at lægge et svar.

Der er bare bogen personer, der elsker at gøre opmærksom på regler i stedet for at hjælpe.[div]

Den sidste linie er jo direkte til karise_larry, der netop svarer på det der spørges om, og altså ikke ligefrem noget med regler at gøre.

Er du med nu?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 21:23 #10
Rettelse:
#7
Du skriver i #2:
Du finder dine åbne spørgsmål, ved at gå i din profil øverst i højre hjørne trykke der, og så står de nederst på siden. De åbne spøregsmål  kan du lukke ved selv, at lægge et svar.

Der er bare bogen personer, der elsker at gøre opmærksom på regler i stedet for at hjælpe.

Den sidste linie er jo direkte til karise_larry, der netop svarer på det der spørges om, og altså ikke ligefrem noget med regler at gøre.

Er du med nu?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:27 #11
Du burde øve dig i dette i stedet for at gå op i peditesser
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 21:31 #12
http://www.eksperten.dk/spm/889975

Nu er det mig der er dygtigtst :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2011 - 22:18 #13
Got it ;)