Avatar billede poolplayer Nybegynder
20. februar 2011 - 19:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyheds mail der ikke kan læses

Modtager ugentlig en personlig e-mail/nyhedsmail fra en bank.
Denne nyhedsmail kan ikke læses og der står så, at man kan klikke "her", så bliver man "linket" til en side hvor man kan læse nyhederne. Det virker ikke i Outlook 2007, men på en Iphone som kobler op mod samme Exchange server, er der ingen problemer. Synes jeg har prøvet alt, også kontaktet bankens "hotline", men de vidste ingenting og supporterede det i øvrigt ikke. Er der nogen der har nogle gode forslag?

Det er i øvrigt samme problem på en anden pc'er.

Pft.
20. februar 2011 - 19:43 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
20. februar 2011 - 19:44 #2
... gætter på at du eksempelvis mangler
* AcrobatReader http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAklik GoogleToolbar!!!)
Avatar billede poolplayer Nybegynder
20. februar 2011 - 19:48 #3
Det er en fuldstændig opdateret Windows 7 Professional 32 bit, med nyeste Adobe Acrobat Reader, Flash, Java og hvad der nu ellers er. Office 2007 er også fuldt opdateret. Der er IKKE installeret nogle andre browsere, det er IE8.
Avatar billede pstidsen Novice
20. februar 2011 - 19:54 #5
Kan du se den hvis du klikker på linket?

Hvis nej, kan du åbne andre links fra mail?
Avatar billede poolplayer Nybegynder
20. februar 2011 - 20:02 #6
Det med oprydning hjælper ikke - er også testet på en anden pc'er hvor problemet er det samme. Linket er slet ikke aktivt i den pågældende mail, men ja, det virker på andre e-mail. Mistænker lidt noget med sikkerhed, synes bare det er mærkeligt at det virker i nogle men ikke alle. User er i øvrigt lokal administrator på pc'en, så det bør ikke være noget med rettigheder.
Avatar billede pstidsen Novice
20. februar 2011 - 20:06 #7
Kender ikke lige outlook, men kan du højreklikke og trykke noget med "kopier linkadresse"??

Jeg har også selv haft problemer med noget lignende. Jeg løste det sådan her:
Gå ind i en hvilken som helst mappe på computeren og skriv Kontrolpanel\Programmer\Standardprogrammer\Angiv tilknytninger i adressefeltet. Kør helt ned i bunden og så en smule op og se hvad der står ved HTTP protokol.
Avatar billede poolplayer Nybegynder
20. februar 2011 - 20:15 #8
Tak for budet, desværre er det testet også (der står Internet Explorer) - linket i selve mail er totalt passivt og jeg kan derfor ingen information hive ud (desværre heller ikke på Iphone)
Avatar billede poolplayer Nybegynder
22. marts 2011 - 10:01 #9
Bruger flyttet til anden Exchange server og her er problemet ikke tilstede - sagen lukkes.