Avatar billede jochimwagner Nybegynder
20. februar 2011 - 16:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Word 2007

hej.
Jeg har microsoft office 2007 og når jeg åbner et dokument, så kan jeg hverkan redigere eller kopiere noget, der står " denne redigering er ikke tilladt, fordi markeringen er låst" .. hvad skal jeg gøre? jeg har ikke nogen produkt nøgle og hvor kan man finde sådan en hvis den SKAL bruges?

har skrevet en meget vigtigt opgave som jeg nu ikke kan blive færdig med pga. dette problem. så please hjælp, så hurtigt som muligt. på forhånd tak !
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2011 - 16:38 #1
Er det en prøve-version af Word du bruger?

Jeg spørger, fordi du skriver: jeg har ikke nogen produkt nøgle

Hvis prøvetiden er udløbet, kan du ikke længere bruge programmet fuldt ud.

Du skal så købe programmet, eller evt. bruge dette gratis alternativ: http://da.openoffice.org/
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2011 - 16:40 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2011 - 16:45 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2011 - 17:59 #5
Google er din ven!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2011 - 18:31 #6
john_stigers >> Den side havde jeg også kigget på, og læst dette: Gælder for: Microsoft Office Word 2003, Microsoft Word 2000 og 2002  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2011 - 19:17 #7
Holder på #1 :)

Programmet skal aktiveres.
Avatar billede jochimwagner Nybegynder
22. februar 2011 - 12:02 #8
hvordan kan man se om det er en prøve version?

det er fordi jeg har skrevet en opgave, som jeg gerne vil redigere og sende og jeg ville helst undgå at skrive det om.. så hvis jeg henter et andet program, kan jeg så redigere min opgave?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2011 - 12:29 #9
hvordan kan man se om det er en prøve version?

Hvis du ikke ved det, så kan du roligt regne med at det er en prøve version.

Jeg vil skyde på at du kan bruge Open Office til at åbne det med.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2011 - 13:51 #10
Når man køber en ny PC, er der ofte installeret en prøve-version af Microsoft Office. Den kan man som regel bruge gratis i 30 dage.
Så, hvis du ikke har købt programmet, er det sikkert en prøve-version.

Og ja, Open Office skulle kunne bruges til Word filer......
Avatar billede jochimwagner Nybegynder
23. februar 2011 - 13:48 #11
jeg siger mange tak til jer begge :)
Avatar billede vejmand Juniormester
23. februar 2011 - 13:56 #12
Velbekomme, her kommer et "Svar" til accept, hvis problemet er løst.