Avatar billede dango Nybegynder
19. februar 2011 - 17:10 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Windows Live mail: problem med at gemme filer uden for Live Mail

Hvis jeg gemmer en e-mail uden for Live Mail systemet. Altså i en mappe på harddisken, Er det ikke muligt, at åbne filen senere i Live Mail programmet. Selvom jeg indstiller programmet til at åbne med Live Mail, så starter Live Mail, men filen vises ikke. Den eneste mulighed for at se indholdet af filen er, at åbne med en ikke registreret (betalt) Outlook version, der lå på maskinen, da den blev leveret med Windows 7. Filen kan læses her, men man kan naturligvis ikke vidersende eller kopiere indholdet. Vil blive meget glad, hvis nogen har en løsning. Jeg har mange ældre e-mails liggende på min harddisk, der derfor ikke kan åbnes til redigering eller vidersendes med Windowes Live Mail.

Hilsen
Dango
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 17:41 #1
Prøv at gå herind: Kontrolpanel\Programmer\Standardprogrammer\Angiv tilknytninger

Find .eml, hvad er standardprogram?
Avatar billede dango Nybegynder
19. februar 2011 - 18:49 #2
Kære pstidsen!

Det har jeg prøvet. Jeg tror problemet er mere alvorligt. Måske nok en stor programfejl. Har prøvet dit forslag på flere computere. Live Mail åbner, men filen vises ikke!!

Hilsen
Henning
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 19:59 #3
Avatar billede dango Nybegynder
19. februar 2011 - 20:07 #4
Den nye version ter sig på samme måde, og har et kedeligt system, når man vil vedhæfte billeder. Det foregår over internettet.

Prøv selv, at gemme en Live Mail på skrivebordet, og se om du kan vise den i Live Mail. Det lader sig ikke gøre! Ej heller hjælper det at importere mailen igen.

God ideer er velkomme
Hilsen
Henning
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 20:10 #5
Har prøvet ved mig selv. Det virker uden problemer. UNDERLIGT!
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 20:13 #6
Hvad er der når WLM åbnes, uden filen vises? Ligesom når du åbner programmet? hvid skærm?

evt. screenshot, hvis det ikke kan beskrives med ord ;)
Avatar billede dango Nybegynder
19. februar 2011 - 20:22 #7
Du har helt ret. Hvid skærm uden indhold. Som om den aktuelle fil ikke er at finde noget steds i WLM. Min ven har samme program og samme problem??
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 20:49 #8
meget underligt... Jeg har googlet en masse, men mit bedste bud er at du opretter et spørgsmål her på windows lives forum.

Jeg har også søgt derinde på svar, men der var ikke noget. Opret selv et spørgsmål.
Avatar billede dango Nybegynder
19. februar 2011 - 21:18 #9
Mange tak for indstasen, skal du have. Jeg arbejder videre med sagen.

Henning
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 21:51 #10
Var så lidt. Vend gerne tilbage med en evt. løsning.
Avatar billede dango Nybegynder
06. marts 2011 - 16:51 #11
Kære pstidsen!

Det endte med, at jeg downloadede den nyeste version af Live Mail programmet 2011. Det hjalp. Men nu har jeg det problem, at når jeg sender flere billeder, så kan de ikke bare vedhæftes som tidligere. De lægges ud på SkyDive, og så er folk tvungne til at hente dem der fra i en lidt dårlig kvalitet. Det synes jeg ikke er smart, og vil forsøge at finde en nem måde at klare problemet på. Måske skal jeg bare kører med et andet postprogram. Måske Outlook express 2007, hvis det er til at få fat i.

Hilsen
Dango
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 16:59 #12
for Outlook skal du bare opgradere office (medmindre du har en af de store pakker). Bare luk spørgsmålet
Avatar billede dango Nybegynder
06. marts 2011 - 17:12 #13
Hvordan f... lukker jeg spørgsmålet??
På forhånd tak.
Dango
Avatar billede pstidsen Novice
06. marts 2011 - 18:55 #14
Kryds af ved #11 og tryk afgiv point ;)