Avatar billede liseA Nybegynder
15. februar 2011 - 14:40 Der er 1 kommentar

Appache/localhost på ekstern server

Hej alle sammen

Jeg har en hjemmeside med php og MySql.
Jeg vil gerne kunne teste det inden det hele bliver lagt op min ftp.

Vi er nogle stykker som arbejder på den samme hjemmeside. Og har derfor prøvet at installere diverse appache programmer på vores eksterne server. Altså ikke på vores egne computere. Men vi kan ikke få det til at virke.

Er der ikke en måde man kan tilgå localhost på fra serveren programmet er installeret på?

Har prøvet med servernes navn og ip.
Avatar billede liseA Nybegynder
15. februar 2011 - 15:45 #1
Altså, hvordan kan man tilgå localhost når programmet et installeret på en ekstern server?