Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 12:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

e-mail adressse

Jeg undre mig meget, at man ikke har mulighed for ikke, at kunne gå tilbage til en tidligere e-mail adresse. Hvorfor kan man ikke det?
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 12:54 #1
Du er nok nødt til at forklare lidt nærmere om hvad du mener?

Gå tilbage til tidligere e-mail. Altså tidligere brugt addresse eller hvordan?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. februar 2011 - 13:17 #2
hvis den er brugt, kan du jo ikke
hvis du ikke ejer domain, bestemmer du det heller ikke
har du en anden ISP har du sikkert ikke ret til det
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 13:34 #3
Tror ikke helt du har forstået mit sprøgsmål. Jeg har en e-mail adresse, som jeg tidligere har brugt her på eksperten.dk. Denne adresse ønsker jeg, at ændre tilbage til, men for, at vide, at den er brugt tidligere, så jeg kan ikke få lov til, at bruge den igen. Det forstår jeg ikke, at hvis jeg ønsker, at skifte tilbage til en tidligere e-mail adresse, så bør det være muligt. At jeg skiftede den tidligere, var af praktiske årsager dengang. Nu er det mest parktisk for mig, hvis jeg kunne bruge den igen. Det har eksperten.dk lukke for. Så sprøger jeg hvorfor har man det?
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 13:38 #4
Hvis du retter henvendelse til experten.dk's administrator, så kan de nok give en forklaring. Og evt gøre så du kan bruge din gamle e-mail igen.

Det skyldes nok at den er registeret en gang i forvejen, og så opstår der konflikt af en art. Men det kan sikkert udbedres.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 15:03 #5
Det er derfor jeg har stillet sprøgsmålet i denne katagori, da emnet netop er eksperten. Før i tiden svarede administratorer og webmaster på spørgsmål i denne katagori, men det gør de måske ikke mere?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. februar 2011 - 21:48 #6
hvordan skulle man vide at det var det du mente, med sådan et mangelfuldt spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 01:00 #7
Tja man bruger jo e-mail adressen i forbindelse med log ind, så derfor regnede jeg ikke med, at man skulle ud i størrer forklaringer om, hvilken e-mail adresse man taler om, når det er et spørgsmål omkring selve eksperten. Beklager, at jeg ikke kom med en størrer forklaring om, hvilken e-mail adresse jeg omtalte i forbindelse med oprettelsen af spørgsmålet.

Det undre mig dog, at der er så meget sammenhæng mellem Computerworld og eksperten. Når man foretager sig noget med ens bruger her på eksperten, så kan det forplante sig til Computerworld, så en ændring af emailadresse her på eksperten betyder, at man lukker sin bruger på computgerworld.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2011 - 15:34 #8
Underlig, men med den nye mailadrasse, så logger jeg altid ind på en total blak side. Når jeg så efterfølgende går retur i browseren, så kommer jeg ind på min bruger. Der må være noget, som der er kage i.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. marts 2011 - 22:00 #9
#8
ja
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 22:50 #10
Lukker spørgsmålet, da der åbenbart ikke er interesse fra dem, som kunne have svaret på dette sprøgsmål, i at svare på sprøgsmål om eksperten. De kan da i så tilfælde, da lige så godt nedlægge den katagori.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
06. marts 2011 - 22:35 #11
ja da