Avatar billede monstersurf Praktikant
13. februar 2011 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alternativ til FSO på web10

Jeg har Web10

Nedenstående komponenter er installeret på alle windowsserverne.

Components:
AspUpload3.0.0.3
AspSmartUpload 3.x
AspImage 2.x
W3 Jmail4.4
MyODBC-3.51.12
ODBC.NET

SP:
Jet Sp8
MDAC 2.8

Kode eksempler kan ses på http://taxx.talkactive.net/poc, er du f.eks. på serveren ta15 kan du se eksempler på http://ta15.talkactive.net/poc

som jeg lige ser det understøtter web10 ikke FSO

Det er meget meget vigtigt at jeg kan lave en mappe til hver bruger

jeg havde forstilt mig noget i denne stil :(
<%
StrFolder = "web10server..../"& Brugerlogin &"/"

dim fso
set fso=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if fso.FolderExists(StrFolder)=true then
else
set foldername=fso.CreateFolder(StrFolder)
set foldername=nothing

end if
set fso=nothing

Set Upload = Server.CreateObject("Persits.Upload.1")

Upload.OverwriteFiles = False
On Error Resume Next

Upload.SetMaxSize 1048576 ' Limit files to 1MB
Count = Upload.Save(Server.MapPath(StrFolder))
%>
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2011 - 19:38 #1
FSO bliver sjældent listet under komponenter fordi det ikke umiddelbart regnes som et komponent på lige fod med dem du har listet op - så mit gæt er at FSO er understøttet alligevel.
Avatar billede monstersurf Praktikant
13. februar 2011 - 19:53 #2
<%
Dim myFSO
SET myFSO = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If NOT myFSO.FolderExists(Server.MapPath("\") &"\upload\users\"& Session("login")&"\") Then
myFSO.CreateFolder(Server.MapPath("\") &"\upload\users\"& Session("login")&"\")
End If
SET myFSO = NOTHING
%>
Avatar billede keysersoze Guru
13. februar 2011 - 19:55 #3
jamen - tak for hjælpen...
Avatar billede monstersurf Praktikant
13. februar 2011 - 20:13 #4
ja tak for hjælpen, men jeg havde desværre/heldigvis fundet min løsning

og ganske rigtigt det er understøttet, men jeg ved at det ikke var for 3-4år siden