13. februar 2011 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan søger man på eksperten.dk?

Jeg klikker på 'Spørgsmål & Svar'.
Vælger 'Programmering' fra den første dropbox.
Vælger 'Delphi' fra den anden dropbox.
Klikker på 'Vælg'.
I søge feltet skriver jeg 'Altid øverst', og klikker på søg.
Så forventer jeg at de indlæg der kommer har noget med Delphi at gøre, men det har de ikke, der kommer svar fra alle mulige andre kategorier.
Hvordan afgrænser man sin søgning?
Avatar billede f-arn Guru
13. februar 2011 - 13:31 #1
Det kan du ikke længere. Det har admin ødelagt, så nu er du nødt til at gøre det fra Google.

http://www.eksperten.dk/blog/33
13. februar 2011 - 14:34 #2
Tak for svaret.
Det øverste indlæg fra Google, hjalp mig.
Avatar billede f-arn Guru
13. februar 2011 - 14:50 #4
Og det er dybt godnat at man skal forlade Eksperten, for at søge på Eksperten!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2011 - 16:51 #5
Det behøver man ikke - nyt faneblad og søg der. Ikke så besværligt.
03. april 2011 - 15:39 #6
Tak for svarene, eller mere korrekt, tak for kommentarerne.
Admin ønsker jeg skal lukke spørgsmålet, og da der ikke er nogle  der har lagt svarerne som svar, lukker jeg den selv.