Men da der nogle gange skal sendes mange beskeder samtidig(dog max 6), går det nogengange lidt langsomt, og der kan godt gå 2-3 sek inden det bliver modtaget.
Det skyldes så vidt jeg har forstået, at programmet kun kan sende en besked af gangen. Derfor har jeg forsøgt mig med at bruge threads til at sende med.
Det gør jeg med denne kommando: public void senddatathread(string data, string IP) { Thread t = new Thread ( () => senddata (data, IP) ); t.Start(); }
Dette virker for det meste, men skal der sendes mange beskeder hurtigt, så er det tit at ikke alle pakkerne når frem.
I første omgang skal du ihvertfald nok gøre et elelr andet i din tomme catch. For det kunne jo være at du fik et svar på, hvorfor noget går galt - netop her.
En anden ting er, at du måske skulle kigge lidt på System.Threading.Tasks. Den bruger threads fra din thread pool, og det er noget billigere end at starte en ny thread op hver gang (især til så små sager, som du bruger thread'en til her).
Kan det være noget med at denne kommando: queryString = reader.ReadLine(); bliver udført inden den har modtaget hele beskeden/kun modtager noget af beskeden.
print din fejl ud så den ikke gemmer sig i din exception
prøv evt. at bruge ReadToEnd() istedet for ReadLine()
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.