Avatar billede cbb Nybegynder
10. februar 2011 - 19:16 Der er 4 kommentarer

Hjælp til etablering af webshop og blog

Har du tid til at gi' en hånd? Jeg er en travl journalist og forfatter i livets tredie halvleg.
Skriver bøger, sejler, filmer, klipper og laver SkipperMuseum på Skarø i Det sydfynske Øhav.
Samt www.øhavet.dk - til hvilket jeg skal bruge webshop og et overskueligt blogsystem i kombination med mit eget arbejde i Dreamweaver.
Send et par ord til bjarne@bekker.dk om muligheder og tidshorisont.....
ps.: Mac-bruger siden 1989.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
10. februar 2011 - 20:09 #1
Kan du ikke lave en blog af wordpress der er addons hvor man kan få et webshop addons også køre det ellers derfra, søg lidt på youtube og google om webshop addon ;) Håber det hjælper for jeg har ikke tid til at hjælpe dig.
Avatar billede cbb Nybegynder
10. februar 2011 - 20:28 #2
Tak for svar. Kæmper med deadline på ny bog, så jeg håber, der er andre, der har tid til at hjælpe den gamle skriverkarl af med nogle skillinger ;-)
Avatar billede magic-mouse Novice
10. februar 2011 - 21:05 #3
Kan assistere, har lavet lidt shops, opsætninger af forskellige sider.

Arbejder idag professionelt med en betalings løsning til e-handel, dog mest for det svenske marked.

Ønsker du mere information, samt give mere information er du velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede cbb Nybegynder
27. marts 2011 - 09:58 #4
Problemet løst. Tak for hjælpen.
vh
Bjarne Bekker