Avatar billede Matekick Nybegynder
08. februar 2011 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook kommentar system

Hejsa Alle Sammen.
Jeg ville hører, om nogen har en ide til, eller hørt omkring, hvordan man kan lave et kommentar system, som det på facebook?

Forstået på den måde, at jeg kan finde en masse guides på google, til at lave et kommentar system, men ingen af dem, skjuler kommentarerne, som den gør på facebook.
Avatar billede decoon Nybegynder
08. februar 2011 - 22:12 #1
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet, men jeg kommer med et  forslag alligevel; Skjul de <div> til hovedkommentaren med display:none i tilfælde af der er flere end 5 kommentarer til hovedkommentaren. Tilføj så en display:inline til en <div>, der henviser et link til en JS funktion der sætter display:inline i alle kommentarerne til hovedkommentaren. Forvirret? F9z, men burde virke, selvom det bliver noget gøgl.
Avatar billede Matekick Nybegynder
08. februar 2011 - 22:17 #2
Var hvertfald en måde at gøre det på.

Men fandt faktisk selv denne her:
http://www.9lessons.info/2009/12/display-collapsed-comments-like.html
Avatar billede Matekick Nybegynder
29. juni 2011 - 09:02 #3
Lukning