Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 15:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Magic RSS Widget

Generelle spm. indenfor webdesign, layout, m.m.

Hej alle

jeg har nu i fire dage slås med får det her til at virke,
men uden held.

det burde være et simpel PHP script tilføjelse,
men den give mig blank side hver gang. ved simpelt hen ikke hvor jeg fejler.

det kunne være super hvis en af jer gi mig et hint,

på forhånd tak

script er http://www.magic-rss-widget.com/

jeg har fulgt INSTALLATION INSTRUCTIONS.

ændret i config.php

og sæt dette på min side og gemt den som .php
<div style="width: 400px;">
        <?php include("magic-rss.php"); ?>
    </div>

har prøvet at importer style.css til dokumentet i dreamweaver.
lige meget hjælper det

har prøvet det på min localhost og fjern server.
og begger er PHP 5 v.

any hint
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 15:30 #1
Prøv at smid følgende i toppen af der hvor du kalder koden:

error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);
Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 15:46 #2
har prøvet før <div> og i <div>

men den printer bare koden igen.

link til sinden.
http://afrikanskdansogmusikskole.dk/magic-rss-widget/index1.php

kan man kan se i kilde koden at den kalder både style.css og noget java, men intet at se
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 15:48 #3
Husk lige at smide:

<?php

og

?> omkring de 2 linjer.
Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 15:52 #4
hmm det hjælp

Warning: require_once(./magic-rss-widget/config.php): failed to open stream: No such file or directory in /customers/afrikanskdansogmusikskole.dk/afrikanskdansogmusikskole.dk/httpd.www/magic-rss-widget/magic-rss.php on line 25 Fatal error: require_once(): Failed opening required './magic-rss-widget/config.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /customers/afrikanskdansogmusikskole.dk/afrikanskdansogmusikskole.dk/httpd.www/magic-rss-widget/magic-rss.php on line 25
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 15:59 #5
Det kunne jo tyde på du ikke har placeret magic-rss filerne korrekt. :o)
Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 16:16 #6
Tak Jacob,

Jeg forsår det bare ikke, skal magic-rss ligges i root (www) mappe.

det har de ikke nævnt noget i instruktion. slet ikke noget om

directory in/customers/.

jeg har uploadet hele widget mappen med al indhold samlet

nu bliver jeg forivret.

jeg prøver at lege lidt med det, nu har jeg i det mindste et lede tråde.

tak igen
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 16:22 #7
Hvis du kalder koden som:

<?php include("magic-rss.php"); ?>

Så skal magic-rss.php ligge i samme dir, som den fil, der kalder filen... (gav det mening)

Du kan godt lave en mappe til magic-rss og kalde den magic f.eks..
Så skal du bare rette:

<?php include("magic-rss.php"); ?>
til:
<?php include("magic/magic-rss.php"); ?>
Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 16:30 #8
:-) :-))
Tjek tjek

jeg gik ind og redigeret i magic-rss.php all de steder hvor den kalt på andre scripts
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="all" href="./magic-rss-widget/style.css" />

ændret det til
<link rel="stylesheet" type="text/css" media="all" href="style.css" />

it´s woking M8

Tusid tak Jacob.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 17:17 #9
svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2011 - 18:08 #10
takker for point
Avatar billede vinan Nybegynder
08. februar 2011 - 23:39 #11
Selv tak.
endnu engang tak for en hurtig og effektive respons