Avatar billede NielsErikP Mester
07. februar 2011 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linjeafstand i MS-office -- Word

Hej...
Jeg har Microsoft Office til hjemmet og studiet installeret.
Men når jeg i WORD prøver at få linjerne til at stå LIGE under hinanden efter tast på enter, så lykkes det ikke. Der er målt på udskriften ca 5mm mellem linjerne.
Er der evt. en med lidt viden om, hvordan man får linjerne til at stå direkte under hinanden ved linjeskift.

På forhånd tak.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
07. februar 2011 - 17:42 #1
Se "Standardlinjeafstanden og standardafstanden mellem afsnit i Word 2007 adskiller sig fra standardafstanden i tidligere versioner af Word" (der står Word 2007 i artiklen, men det passer både til 2007 og 2010):
http://support.microsoft.com/kb/921174
Avatar billede hansj Praktikant
07. februar 2011 - 17:53 #2
Jeg er ikke helt på det rene med, hvad problemet er?

Flugter linjerne ikke i venstre side?

Hvis det er problemet, er det så alle linjer, der rykker længere ind eller ud, eller hvad sker der? Og hvornår sker det?

Kunne du give nogle flere detaljer?
Avatar billede NielsErikP Mester
07. februar 2011 - 18:02 #3
Hej lene-fredborg...
Super..Det var lige det der skulle til...
Læg venligst et svar og pointene er dine.
Tusind tak for hjælpen

Take care!!
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
07. februar 2011 - 18:27 #4
Velbekomme.