Avatar billede arnepedersen Forsker
04. februar 2011 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphone problem

Jeg har for nylig købt en Iphone 3GS, som jeg gerne skulle bruge på nettet.
Jeg bestilte en pakke hos BiBob til 49 kr., men fandt ud af det var bedre med en router til mit eget netværk. Og afmeldt min pakke fra den 1. feb.
Herefter troede jeg blindt på det var løsningen. Nu har jeg modtaget mail fra Bibob hvor de har optanket min saldo - jeg har brugt ca. 293 kr. på 3 dage.
Jeg ringede straks til BiBob og spurgte om der ikke var noget galt, da jeg ikke var tilmeldt deres datapakke. Nu viser det sig at min Iphone vælger at koble sig på deres net af en eller anden grund.
Hvordan skal jeg opsætte min Iphone så den kun bruger mit eget net?
Kan i henvise til en guide hvor der står hvordan man opsætter en Iphone til Yousee,
Min router er Belkin54G.
Mvh. Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. februar 2011 - 19:10 #1
På min mobil står der IP-adresse 169.254.123.8
Subnetmaske 255.255.0.0

Det står under DHCP
Får I noget ud af det?
Avatar billede arnepedersen Forsker
05. februar 2011 - 10:16 #2
Fandt selv løsningen. Resatte routeren i 10 sek. derefter virker den.
Tager selv poent.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester