Avatar billede Skillzmize Nybegynder
03. februar 2011 - 12:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne access databaser, uden access

Findes der en gratis måde man kan vise access databaser uden at have Microsoft Access installeret, da den office-pakke jo koster en del :)
Avatar billede madsing Nybegynder
03. februar 2011 - 12:54 #1
Med dette program kan du gratis lave lettere formatering i accdb filer.

http://www.alexnolan.net/software/mdb_viewer_plus.htm

//Mads...
Avatar billede neoman Novice
03. februar 2011 - 13:04 #2
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 14:47 #3
Du skal bare downloade en runtime fra microsoft!~)

For at udvikle i access skal du selvfølgelig have en fuld version..
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 14:48 #4
Jeg har samlet et par links omkring der her:

http://www.parodux.com/?cat=5
Avatar billede KLAUSFAGERLUND Nybegynder
25. august 2011 - 12:50 #5
Hvis jeg har instaleret databasen på flere computer med runtime.
hvad gør man så hvis man laver endringer kan man så opdatere uden det går ud over datane i tabellerne