Avatar billede mygster Nybegynder
02. februar 2011 - 07:52 Der er 5 kommentarer

hjælp til at flytte website+blog

Hej Eksperter,
Jeg skal bruge en god server kyndig til at flytte mit website+inklusiv tilhørende blog.

Der skal flyttes fra et normalt webhotel til en surftown VPS server. SÅ man skal påregne at der er en del ting der skal configureres, og ingen hjælp at hente fra Surftown. Hvis det lyder som noget du kan klare, det skal ske i dag timerne og sammen med mig, via Gchat eller messenger, så send et svar.

/J
Avatar billede jonhauge Nybegynder
02. februar 2011 - 08:04 #1
du må gerne skrive til jhh@jhh.dk
Avatar billede mygster Nybegynder
02. februar 2011 - 08:08 #2
Hej John jeg har sendt dig en email.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
02. februar 2011 - 08:23 #3
Hej,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - vi hjælper meget gerne.
Avatar billede mygster Nybegynder
02. februar 2011 - 10:36 #4
Hej Dal7400, jeg har sendt dig en email.
Avatar billede mygster Nybegynder
21. marts 2011 - 07:31 #5
taktak