Avatar billede lotteslj Nybegynder
01. februar 2011 - 11:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke følge et link...

Har en MSI Wind 200 med Windows7. På det seneste er den begyndt at drille.
Hvis jeg får en mail, eller har et dokument, med et link - så er det ikke muligt at følge linket. Når jeg trykker på linket, kommer der en kasse op med en http adr hvor der står at programmet ikke findes. Hvis jeg gør det samme, bare i et dokument, skriver den at det ikke er muligt pga begrænsninger på computeren.

Hjælp - hvad skal jeg gøre?
01. februar 2011 - 11:50 #1
Hvilken Browser bruger du som standard ?
01. februar 2011 - 11:51 #2
Gætter på EI (Internet Explorer)

---

Har du / eller har haft en alternativ Bowser instaleret ?
Måsle mere eller mindre ubevist ?

---

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser
Avatar billede lotteslj Nybegynder
01. februar 2011 - 16:04 #3
Ja, jeg har internet explorer..

Nu er jeg ikke lige så meget inde i det, men nej, umiddelbart vil jeg ikke mene at jeg har "pillet" ved noget..
01. februar 2011 - 16:08 #4
Gennemfør #2 proceduren alligevel...
Avatar billede lotteslj Nybegynder
01. februar 2011 - 16:08 #5
FEDT - du er genial, det virker!! FANTASTISK!

Tak for hjælpen! :)

ps. it-support på min skole brugte en ½ time på den og kunne ikke finde ud af det + jeg prøvede at ringe til msi support, og det eneste han kunne forslå var at jeg lavede en "restore" af computeren..
01. februar 2011 - 16:23 #6
... er oplevet en del gange før *S* ...

Eksempelvis: Folk vil instalere "GoogleEarth" ... undervejs 'tilbydes' instalation af "GoogleChrome" + "GoogleDesktop"... og og hvis man så bare klasker [ENTER] [ENTER] [ENTER] og 'glemmer' at FRAklikke nævnte "GoogleChrome" + "GoogleDesktop" i farten...
Så ka' du selv gætte dig til resten *S* ...
Avatar billede lotteslj Nybegynder
11. februar 2011 - 14:10 #7
Hej igen...

Nu er jeg stødt på nye problemer... Kan ikke komme på nettet!Har tændt for mit trådløse netværk, men så skriver den at der ikke er nogen netværk tilgængelig.
Jeg kan ikke komme ind til at vælge netværk eller skrive kode..

Tror snart jeg skal lade vær med at pille ved den, for det g¨r da helt galt..

noget du kan være behjælpelig med??
11. februar 2011 - 14:41 #8
Check om der skulle være en form for HOTKEY knap til at aktivere/DEaktivere WLAN/Trådløs ?
Avatar billede lotteslj Nybegynder
11. februar 2011 - 15:10 #9
HAr tjekket og den er slået til - når jeg trykker nede i højre hjørne på mit net-ikon sigen den at der ikke er nogen forbindelse tilgængelig..
11. februar 2011 - 15:19 #10
PS: Du bør nok oprette en 'egen' tråd med dette spm. så andre kan være med - og så lukke / acceptere dette tråd... Ref #6 ...

PS: Til en anden gang -> Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...