Avatar billede charlotteaq Nybegynder
31. januar 2011 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Response.Redirect som skal sende 2 x ID med.

Hej

Jeg jeg har lavet en INSERT funktion med SCOPE_IDENTITY(), da jeg skal oprette en kunde (kundeID) samt en reklamation tilhørende med foreign key (rekID) og da jeg gerne vil have sendt ID´erne med til en print side vil jeg gerne bede om noget hjælp. :)

Pt. kan jeg kun hente det ene ID med.

Response.Redirect("print.aspx?kundeID=" + kundeID);

- Charlotte :)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2011 - 17:11 #1
maaske:

Response.Redirect("print.aspx?kundeID=" + kundeID + "&reklID=" + reklID);
Avatar billede Syska Mester
31. januar 2011 - 19:37 #2
Hvis du kender RekID ... så må du vel også ud fra rekID kunne finde kunden ... og dermed kun nødvendigt at sende det ene ID med over til den nye side ... just saying.

Det anden kan lede til mærkelige fejl, hvis du senere sender forkert ID'er med.

Overstående var i hvert fald hvad jeg ville gøre.

mvh
Avatar billede charlotteaq Nybegynder
01. februar 2011 - 12:56 #3
Mange tak. :)

Havde helt glemt at jeg jo bare kunne inner-joine når jeg ville udskrive tingene på siden. :)
Avatar billede Syska Mester
02. februar 2011 - 00:03 #4
Så vil jeg svare, hvis du mener det var en løsning fra mig af.

mvh