Avatar billede kodak Mester
28. januar 2011 - 17:14 Der er 1 løsning

SMTP Synology problemer

Jeg har et lille problem jeg ikke kan finde fejlen på.

Jeg har en Synology server DS210j
Den har samme tilladelser fra min router son min pc har,
Men pc kan godt sende mails via 'smtp.bbsyd.dk'
men det kan min server ikke.

Jeg har prøvet 'at deaktivere alt firewall på serveren', 'genstarte servenen (flere gange)' sende fra en anden smtp m.m.

Men jeg kan stadig ikke få serveren til at sende mail,
Jeg bruger de samme oplysninger på pc som på server,
Serveren har en underregnings service hvor den sender sms'er eller mail om problemer på serveren men kan ikke bruge den da den ikke får lov til at sende mail.

Kan nogen hjælpe.
Avatar billede kodak Mester
06. februar 2011 - 01:31 #1
Fandt fejle, der skulle stå localhost i min smtp og ikke mit domæne

LUKKER