Avatar billede OptagTyven Nybegynder
28. januar 2011 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lille print/PC med 2x ethernet til Embedded linux.

Hej.

Jeg har brug for et print eller en lille tændstikæske størrelse - eller noget der ligner - mini linux med 2xnetkort.

Er der nogle af jer der kender til en producent af sådan noget - gerne forhandlet i Danmark, men ellers worldwide.

MVH

Morten.
Avatar billede OptagTyven Nybegynder
28. januar 2011 - 13:58 #1
Det kunne være noget som den her: http://www.newit.co.uk/shop/proddetail.php?prod=GuruPlug-ServerPlus

Den render så godt nok varm uden ekstra køleplade mv. så den er ikke så interessant - men hvis man kunne finde et færdigt print, der kunne det samme, så kan man jo selv bygge den op, så køling ikke bliver et problem.

Det vil være super, hvis I havde ideen :-)

MVH

Morten.
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. januar 2011 - 14:37 #2
Avatar billede inglenook Praktikant
29. januar 2011 - 11:06 #3
Avatar billede OptagTyven Nybegynder
19. februar 2011 - 08:08 #4
Jeg fandt den :-)

www.pcengines.ch

Tak for input

MVH

Morten.