Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 22:17 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

jeg er sunket dybt... gik ind på n.dk - BIIIIG MISTAKE

Jeg kommer ind på n.dk for at se hvad det er for noget chat-værk. Har aldrig været derinde før.

For det første bruger jeg 5 minutter på at finde et sted hvor der er andre mennesker. For det andet brugte jeg 5 min på at finde ud af hvordan man SIGER noget derinde!!!!

Da jeg så endelig skal til at sige \"hey wazzup\" for lissom at sige hej hej, hvem vil chatte, så inden jeg overhovedet får det skrevet, får jeg følgende kommentarer: \" GÆST -> FORSVIND, SKRID DIT SVIN! \" og \"KOM TILBAGE NÅR DU HAR FÅET DIG EN BRUGER\"
Man bliver simpelthen svinet til bare fordi man er gået derind som GÆST.

Jeg er rystet! sikke en tone der er derinde. Mig som skulle til at tjekke stedet ud, og så får man sådan en gang lort hældt i hovedet. Chokerende.

Hvad regner de med? at man som førstegangsbesøgende vil starte med at oprette sig som bruger? No way! Og man får da slet slet ikke lyst til at oprette en bruger efter såden en \"oplevelse\".

Er der andre der har oplevet det samme? Jeg blev fuldstændig rystet af det! Jeg plejer normalt ellers godt at kunne tage afstand fra sådan noget... men det der var godt nok... rystende, hehe

Hvilke folk besøger sådanne sites? snobber? totale chatteluddere der får sig noget blind-date hver aften og en cyber-wanker!?

Jeg oprettede i hvert fald ikke en bruger derinde og jeg har ikke tænkt mig at komme tilbage dertil.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. juli 2001 - 22:20 #1
htx >> LOL :)
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
28. juli 2001 - 22:20 #2
LooL! du er ikke den første :o(
Avatar billede otis Nybegynder
28. juli 2001 - 22:22 #3
LOL; det var der jeg chattede første gang ..
men du har ret, jeg skred derfra pga folks opførsel.. så nu sidder jeg på irc, der kan man da kicke folk :D
Avatar billede francke Nybegynder
28. juli 2001 - 22:25 #4
Vi skulle lave et samlet angreb og bryde lortet ned!! ;)
Avatar billede hotpop Novice
28. juli 2001 - 22:30 #5
franke> jeg går derind nu *g*
Avatar billede websted.net Nybegynder
28. juli 2001 - 22:33 #6
Jeg lavede også en bruger for lang tid siden, men efter et stykke tid, begyndte tonen at ændre sig derinde...

Man skulle lige komme til at sige \"Hej\" og man vil få en \"spand lort hældt i hovedet\"..
Derfor stoppede jeg med det...synes sku ikke der er noget ved at chatte med \"Useriøse/Respektløse\" mennesker...

;-)
Avatar billede francke Nybegynder
28. juli 2001 - 22:35 #7
hotpop> Hvor var du?
Avatar billede hotpop Novice
28. juli 2001 - 22:37 #8
De reagerer sgisme da ikke på en skid :(
kaldte dem både snothjerner og abepis, men de var ligeglade :(
Det er da heller ikke nemt at forulempe folk mere ;(
Avatar billede hotpop Novice
28. juli 2001 - 22:37 #9
Jeg var i dominos pizzaria og i partyzonen (trir jeg nok de hed :))
Avatar billede htx98i17 Professor
28. juli 2001 - 22:39 #10
jeg ved slet ik hvor jeg var! det er et totalt ringe site... efter min mening, hehe
Avatar billede francke Nybegynder
28. juli 2001 - 22:40 #11
Den omtalte er www.n.dk ! ;)
Avatar billede francke Nybegynder
28. juli 2001 - 22:44 #12
Nu vil den ikke åbne
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 02:12 #13
n.dk sucks....det er så klamt...jeg ved der inde den gang det var sjovt og man kunne chatte med folk...det kan man ikke mere...nu er det kun dem med lejlighed der syntes de skal være der inde...alle de andre kan bare \"go to hell\"
men fuck n.dk det suger aligevel max så hvorfor over hoved bekymre sig om det...chat et andet sted som gæst og folk vil ikke skrive det til dig....jeg har enda set hjemme sider der er brugere fra n.dk der har lavet...de fleste handler om fuck gæsterne og jeg kunne blive ved...bliv hellere til Eksperten....der taler vi da ordenligt il hinanden....
Avatar billede francke Nybegynder
29. juli 2001 - 07:02 #14
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 10:02 #15
ja okey.....det er nogle entelte idioter herinde....vi andre er vel meget flinke og hjælpsome ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juli 2001 - 12:31 #16
Dengang da..... (tiden på nettet går hurtigt)
Men da jeg i foråret 98 startede på nettet, var det 1. sted jeg gik ind n.dk
Dengang var det et sobert sted, hvor alle aldre var repræsenteret.
Da det var dyrt at gå på nettet dengang, var jeg på efter kl. 20 mest.
Højhuset var der fyldt med mennesker over 18, og op til engang efter 40erne.
Fed chat mv.

Da oktober kom samme år, var stedet fyldt med snotunger.
- Puls kørte samarbejde med N.dk

December98 stoppede jeg derinde.
Årsagen var 1) jeg havde fundet andre steder (Chilicafeen og ICQ) og
2) Min N.dk bruger blev hacket, således at jeg ikke havde lejligheden mere, ikke kunne logge ind mv.
Skrev til dem, men fik at vide at de intet ville gøre.
THE END......
pyt, for jeg var der ikke mere.

For nylig var jeg derinde igen.
Grafikken er meget ens, men der er ikke længere en linie at skrive på. Det foregår \"ude i luften\".
Deres basis-side ER værre end dengang - fyldt op så den er umulig at finde rundt i.

Synd at det sted som var så godt er \"gået ned\" på den måde.
Men alting foregår hurtigt online, også hvor der er til at være, have det godt mv.

N.dk er til skøre teenagere idag, mens \"de voksne\" nok holder sig mere til IRC.
Er der andre steder?

(Mødte manden i Højhuset even)
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 15:25 #17
hmm....jeg er en \"skør teenager\"...jeg er da også på IRC *GG*
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juli 2001 - 16:42 #18
eflow: Skør ala N.dk?? *ss*
Der er forskel på de 2 steder. Væremåde mv - ellers overser jeg det da helt på irc.
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:56 #19
jeg var 10-11 år sidst jeg var på n.dk.....og der syntes jeg da det var sjovt....fuck...jeg havde vist \"no life\" der....nu er jeg på IRC Quakenet pga. jeg spiller cs og ICQ....det er sq nok for mig...

EFloW

www.fotx.net/eflow
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juli 2001 - 17:15 #20
Nu er det ikke for at lave mere rav i den , hehe, men IRC-nørder er sq også underlige! hehe,
Sådan som jeg forstår det, skal man bruge mindst 5 timer dagligt i et halvt år før der er nogen der gidder snakke med en, og før man bliver \"accepteret\" og bliver \"uppet\" :)) eller hva?
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 17:21 #21
htx>> ja sådan er det faktisk....men man er bare away....sådan fikser man den ;o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. juli 2001 - 17:21 #22
htx: kommer helt an på hvor man er.
Det med uppet kan man blive alt efter hvor/hvem/hvordan. Og alle skal jo ikke være @

Synes ikke der er ploblemer med at snakke med nogle, men generelt er der kliker derinde, som alle andre steder - det er det der gør det svært.
ICQ er jo mere \"face2face\" via man kun er 2 somregel
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 17:27 #23
klikker>>det eneste sted jeg har oplevet klikker er nok på undernet....på quakenet er der sq ikke noget der hedder klikker...men på quakenet har man jo også det til fælles (de fleste ihvertfald) at man gamer....så har man altid noget at skrive om...eller hvis man vil have op ect...kan man jo smutte ind og game med personen..
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juli 2001 - 17:28 #24
Jeg har ikke lyst heller, til at gå ind på IRC, netop pga Kliker osv... Hvis et forum/chatsted ikke er åbent for alle og man ikke får en chance, så gidder jeg det ik...

Jeg tror på at de første mange måneder er SVÆRE derinde, og at man ofte vil blive mobbet ud derfra...
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 17:38 #25
ej....man bliver først mobbet ud når de bliver sure....jeg var inde i en kanal på Undernet....der kunne ham der var chan owner over den lige pludselig ikke lide mig..så var der sq ingen der kunne....det er klamt..
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juli 2001 - 17:41 #26
hmm okai
well jeg kender en del som er på IRC, men jeg giiiider bare ikke det der klikenoget og at man skal bruge 100 år på at finde nogle der gidder snakke med en...
Avatar billede apocryphal Nybegynder
28. august 2002 - 09:15 #27
NetStationen's generelle politik er, at brugerne laver reglerne i chatten - ikke redaktionen.

Vi, på redaktionen antager, at folk tilsyneladende ønsker et system, hvor gæster tilsyneladende er yt.

Gæstkontoen er desuden egtenlig mest tiltænkt debatterne, hvor denne giver en mulighed for at oprette et anonymt indlæg.

Chatdelen (Højhuset), hár udviklet sig til et vildt hirakisk system, som for det meste kun handler om status, og om at hænge ud med de rigtige mennesker. Men da brugerne selv laver reglerne - hvilket jeg personligt mener er sundt for folk, ytringsfriheden og mange andre ting, syntes jeg ikke der er nogen grund til at ændre på dette.

--
Jonas, n.dk, programmør
Avatar billede towerdk Nybegynder
28. august 2002 - 22:04 #28
Helt enig i at N.dk er blevet et sted for børn.. Derfor jeg i sin tid gik igang med mit eget chatprojekt, og der er tonen noget bedre...

Tower.dk
Nucklear