Avatar billede shaya Praktikant
23. januar 2011 - 22:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

128 MB usb eller deromkring

Hej alle

Kan man ikke finde et usb stick til omkring 10 kroner eller deromkring. Den behøves ikke have større kapacitet end 32 Mb. Den skal bare koste  omkring 10 kroner.

En anden løsning kunne være en CD disk der er mindre end en standard 700 MB, og meget billigere. Findes det?

Tusind tak
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2011 - 22:37 #1
Tror du får ennda meget svært ved at finde en til 10 kr. Har set dem til omkring 30, men så er der tale om noget reklame halløj, hvor man skal købe mange for at få den til den pris.
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2011 - 23:22 #2
Her har du en gratis 512
http://www.c-cure.dk/forms/blockmaster-safestick/

Ellers er det muligt at finde en billig USB nøgle, men hvis du kan få den gratis er det næsten bedre. Rigtig mange firmaer har USB´nøgler som de deler ud gratis. De har logo på, men hvis du er ligeglad med logo, så et det stadig en god og gratis USB stick. For at få en gratis stick, så kan du tage til messer eller kontakte nogle virksomheder du ved giver dem væk. På den måde kan du være heldig og få en gratis USB nøgle.
Avatar billede thov Forsker
24. januar 2011 - 02:42 #3
Mini CD-r skiver (8cm diameter/220Mb) kan det ikke svare sig at købe.

Man får 3 stk. standard 700Mb CD-r, for det en af de små koster.
Avatar billede shaya Praktikant
24. januar 2011 - 11:32 #4
Ok. Tak til alle svar. Kimtheman ville du venligst sende et svar?
Avatar billede Vandreren Novice
24. januar 2011 - 18:11 #5
#2

Det lader ikke til, at C-cure er interesseret i at man beholder deres Safestick:

Vil du have tilsendt et Safestick til test? Efter endt test skal udstyret sendes retur.
http://www.c-cure.dk/produkter/kryptering/blockmaster-safestick/
Avatar billede shaya Praktikant
26. januar 2011 - 12:23 #6
nogen send svar
Avatar billede shaya Praktikant
29. januar 2011 - 16:12 #7
..