Avatar billede livse9 Nybegynder
22. januar 2011 - 00:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af tv

Jeg står og skal købe et tv. Det er primært til at spille på, jeg har forelsket mig i Wii nemlig. Jeg har ikke tv nu, og har ikke haft det i mange år.

Mit behov er at Wii kan tilsluttes, at det ikke er for stort, og når jeg u alligevel skal have et tv ska det selvfølgelig fungere med digitalt signal osv.

Har forelsket mig lidt i det her, pga den indbyggede DVD afspiller: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-mindre-end-31/22TC421BGDVD/saga-22-led-tv-integreret-dvd-afspiller

Er det et ok køb? Hvis ikke, hvorfor?

Hjælp :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. januar 2011 - 00:59 #1
Jeg har prøvet at sidde med en defekt indbygget DVD afspiller, så har man i en periode ingenting.

I elgiganten kommer de ikke og opstiller dit tv gratis, indstiller kanalerne og lægger dem i pæn orden. Du får bare kasse med dit apparat i, og så kan du selv..

Den almindelige Radio/Tv foretning råder og vejleder og kører det hjem sættter det op mm.

Størrelsen 22" er jo en almindelig PC skærm, jeg selv har en 24" til min PC, mindre end 32" duer ikke til Wii, du kan ikke stå så tæt på og spille golf, bowling og hvad man ellers kan gøre.
Avatar billede nissen2630 Novice
22. januar 2011 - 01:02 #2
Undre mig lidt over en opløsning på 1366 x 768 og de lover Full HD 1920x1080p . Gad vide hvordan de kringler den.

Men ellers ser resten lovende ud
Avatar billede livse9 Nybegynder
22. januar 2011 - 09:44 #3
Tak til jer begge :)

Min stue er mikroskopisk, jeg vil tro ca 3x3 m, så jeg tror at størrelsen er fin nok :) Og det er ikke afgørende om de indstiller kanaler, da jeg slet ikke ser tv - det er mere når jeg nu køber et, så kan det lige så godt være nogenlunde ok :)

Jeg har prøvet at google på tv'er, og der står fere steder at hvis tvet er under ca 40"-50" giver det ikke mening med full hd, da man alligevel ikke vil kunne se forskel?

Nå, men dejligt at I lige ville kigge på det, så der ikke er et eller andet åbenlyst galt med det - TAK :)

Kan I ikke begge smide et svar, så deler jeg pointene?
Avatar billede nissen2630 Novice
22. januar 2011 - 09:50 #4
Svar :-) og god fornøjelse med det
Avatar billede livse9 Nybegynder
22. januar 2011 - 23:29 #5
Jeg tror ikke at jeg kan dele pointene før I begge har smidt et svar - så jeg giver det lige et par dage og ser om nordicwolff svarer :)
Avatar billede nissen2630 Novice
23. januar 2011 - 00:01 #6
Det er okay med mig :)
Avatar billede livse9 Nybegynder
26. januar 2011 - 13:42 #7
Nå, han svarer åbenbart ike - du får pointene :)