Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 11:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Formatering går galt

Hej Eksperter

Jeg har en PC der køre XP pro.
den er blevet noget langsom, så nu vil jeg formatere den.
jeg smidder CD'en i drevet og har bedt den starte op fra CD'en af. det køre også i 2 min, så kommer den med en fejl meddelse, om at den ikke kan gennemføre installationen for ikke at beskadige computeren.
den beder mig så om at starte igen, og nu kan jeg så se at der er 2 styre programmer den kan starte op fra, enten XP pro eller XP pro installation..

hvad dælen gøre jeg, har prøvet flere gange at boote fra CD'en, men den vil ikke.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 11:36 #1
Hvis den tidligere har kørt med xp og du har styr på driverne, kunne killdisk evt  være en mulighed

http://www.killdisk.com/
Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 12:30 #2
og det er bare at installere programmet og så smide XP cd'en ind igen, og så starter den selv op?? er det rigtig forstået??
jer har hentet driverne til min computer fra producentens hjemmeside og brændt dem over på en CD.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 13:21 #3
http://www.killdisk.com/downloads/killdisk.pdf

Killdisk downloader du på en isofil og brænder på en cd.

Derefter booter du op på den

Se om der står noget om det her i denne guide
Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 13:54 #4
takker så prøver jeg det... sender du et svar.
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 15:03 #5
Vil gerne høre resultatet før jeg sender et svar. Det er vigtigt at det bliver gjort rigtigt.
Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 19:47 #6
jamen så fik jeg downloaded programmet, men ville lige prøve en gang mere og se om jeg kunne få det til at køre på den gamle måde, så melder den fejl igen men nu kan jeg slet ikke komme ind i XP..hmmm tænker jeg så... ud og købe en ny HD for så kan det da være lige meget og så må der være noget galt med HD tænkte jeg. installere den nye hd og booter op fra CD'en... så kan det da kun gå godt... men nej jeg kan ikke en gang få lov til at boote fra cd'en selv den starter op og begynder at kopier filerne går den i stå og melder fejl... så nu står jeg med 2 hd og en træls computer... så send du bare svar... jeg kviterere gerne for din hjælp..
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 20:26 #7
Det var nu en sølle hjælp -(

Prøv at se i intern mailbox

Læg selv et svar og luk så spørgsmålet på den måde
Avatar billede jollytime Nybegynder
18. januar 2011 - 20:39 #8
oki... men tak alligevel