Avatar billede torotune Nybegynder
13. januar 2011 - 15:17 Der er 1 løsning

Ajax og AnimationExtender

Hej,

Jeg vil gerne lave et eksempel med AjaxAnimationExtender, hvor jeg klikker på en button, herefter vises extenderen et par sekunder med en meddelelse hvorefter den forsvinder igen. Det har jeg næsten til at virke:

    <asp:Panel ID="MyPanel" runat="server" style="border:1px solid #000; width:200px; height:200px;">Meddelelse her

    </asp:Panel>

        <asp:Button ID="BtnShow" runat="server" Text="Button" OnClientClick="return false;" />
        <br />
    <asp:Label ID="lblTest" runat="server"></asp:Label>

<ajaxToolkit:AnimationExtender id="MyExtender" runat="server" TargetControlID="btnShow">
  <Animations>
  <OnClick>
        <Sequence>
            <Parallel AnimationTarget="MyPanel" Duration=".5" Fps="30">
                <FadeIn Duration=".5" Fps="20" />
            </Parallel>
            <Parallel AnimationTarget="MyPanel" Duration=".5">
                <FadeOut Duration=".5" Fps="20" />
              </Parallel>
          </Sequence>
    </OnClick>
  </Animations>
</ajaxToolkit:AnimationExtender>

Der er bare 2 ting:

1. Jeg vil gerne have at MyPanel ikke er synlig fra starten.
2. Jeg vil gerne udføre et server side event når jeg klikker på knappen, og f.eks. udskrive noget i min label lblTest som jeg også har på siden:

  Protected Sub BtnShow_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles BtnShow.Click
        lblTest.text = "HEJ"
    End Sub

Men så længe jeg har OnClientClick="return false;" på min button bliver der ikke afviklet noget på serveren. Og hvis jeg sætter den til True bliver der ikke afviklet nogen information.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede torotune Nybegynder
24. maj 2012 - 12:13 #1
Luk.