Avatar billede smartguy101 Juniormester
10. januar 2011 - 19:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Egen routeropsætning v/ Fullrate

Hej folkens,
Da Fullrate kun yder support på eget udstyr, spørger jeg lige her :-)

Jeg har løbt en netgear dg 2000, og vil sætte denne til at "lede" forbindelsen, i stedet for fullrates eget udstyr (deres Zyxel har jo både modem og router integreret).

Jeg får dog en fejlmeddelelse om at jeg har dynamisk ip, og at jeg skal skifte til en fast.. Men så vidt jeg kan læse mig til, leverer Fullrate i forvejen deres forbindelser med fast ip...

Nogen her, evt .fra Fullrate, der har en løsning, eller har kringlet denne? :-)
Avatar billede smartguy101 Juniormester
10. januar 2011 - 19:25 #1
... Jeg antager desuden at jeg fjerner Fullrates eget udstyr helt... men dette er måske ikke tilfældet?
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 19:38 #2
Da jeg fik en trådløs router, satte jeg dens WAN til WAN på den gamle fullrate router. Ændrede derefter IP'en på den nye router, til 192.168.1.2, så de ikke har samme IP.
Avatar billede smartguy101 Juniormester
11. januar 2011 - 19:30 #3
Hej Nicidem.
Takker, det virkede :-) Venligst "svar", så du kan få point
Avatar billede nicidem Nybegynder
11. januar 2011 - 21:21 #4
Jamen super. :)