Avatar billede tuplet Nybegynder
09. januar 2011 - 23:36 Der er 1 løsning

Links overlapper og afslutter hinanden

Jeg har et problem med to links, der overlapper og afslutter hinandens kode. Problemet ser ud som følgende:

<a href="#">
  <div class="wrapper">
    <div class="content">
        <a href="http://enhjemmeside.dk">Et link</a>
    </div>
</a>

Problemet er, at det første link rundt om "wrapper", bliver afsluttet af det andet tekstlink. Så når man klikker på "Et link", så linkes der til "#". Jeg har prøvet at erstatte tekstlinket med et javascript link, men det samme problem opstår.

Er der nogen, som kender til denne problemstilling, eller som har en alternativ form for link, så jeg kommer udover at bruge "<a></a>" til bare ét af linkene?

På forhånd tak!
Emil
Avatar billede tuplet Nybegynder
11. januar 2011 - 23:59 #1
Fandt en løsning på problemet, ved at lave en del af javascript koden om, da det var den, som skabte problemet med "#" linket.