Avatar billede mvhansen Nybegynder
09. januar 2011 - 00:47 Der er 1 løsning

Vbs Script til at mappe share

Hej
Jeg har fundet et vbs script

Bruger =inputbox("Indtast bruger")
Pass =inputbox("Indtast PassWord")
set shell = wscript.createobject("wscript.shell")

shell.run"net use Y: \\192.168.1.102\Mvh-Iso$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use Z: \\192.168.1.102\Mvh-Film$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use X: \\192.168.1.102\Mvh-Musik$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use W: \\192.168.1.102\Mvh-Pdf$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use U: \\192.168.1.102\Mvh-Privat$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use T: \\192.168.1.102\Mvh-Pgm$ /user:" & Bruger &" " & pass
shell.run"net use S: \\192.168.1.102\Mvh-Spil$ /user:" & Bruger &" " & pass

Der er flere bruger der skal bruge den, og de har forskellig retigheder til mapperne.

Kan det lade sig gøre at man kun får mappet de mapper, man har retigheder til, når man køre vbs Script.

Det er lidt træls, at man får de mapper man ikke skal have,man kan jo ikke komme ind i dem.

mvh
mvhansen
Avatar billede mvhansen Nybegynder
10. januar 2011 - 07:45 #1
lukket