Avatar billede Mabora Nybegynder
07. januar 2011 - 14:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer aspire 3630 eller 1524wlmi?

Jeg skal vælge mellem acer aspire 3630 eller 1524 wlmi. Det er en begynder pc til min søn.
Den skal bruges til lidt spil - flash mv., mails, net osv. Han er 10 år.

Er der een som kender begge maskiner og kan anbefale mig en?

VH Marianne
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2011 - 14:37 #1
Som udgangspunkt er det altid godt at skrive et par links til maskinerne, så vi er fri for at google dem. Jeg kan selvfølgelig kun snakke for mig selv, men jeg er for "doven" til at først google maskinerne og derefter komme tilbage til eksperten og give råd.
Avatar billede Mabora Nybegynder
07. januar 2011 - 14:40 #2
Hej. Michael. Tak for dit råd. Jeg vil finde links.

Men jeg tænkte at der måske var en eller anden som selv havde eller hvad haft maskinen og kunne give et råd.

VH Marianne
Avatar billede Mabora Nybegynder
23. januar 2011 - 00:25 #3
Jeg lukker denne igen.