Avatar billede Fru-Meyer Nybegynder
07. januar 2011 - 11:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Akut hjælp søges :-)

Efter et nedbrud af vores forbindelse og efterfølgende tekniker-besøg, kan vi ikke længere komme på internettet med den stationære Pc. Forsøges med den bærbare, virker det både med og uden trådløst netværk.

Den stationære kan sagtens hente mails i outlook, men forsøger vi at gå på nette kommer følgende besked:

  Internet Explorer cannot display the webpage

  What you can try:
    Diagnose Connection Problems

Vi har forsøgt med diagnose-knappen og der fremkommer følgende:

HTTP-, HTTPS-, FTP-forbindelser

info: HTTP: Der blev oprettet forbindelse til www.microsoft.com.
warn
HTTPS: Fejl 12169 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com: The supplied certificate is invalid
warn
HTTPS: Fejl 12169 under oprettelse af forbindelse til www.passport.net: The supplied certificate is invalid
info FTP (Passiv): Der blev oprettet forbindelse til ftp.microsoft.com.
error:En HTTPS-forbindelse blev ikke oprettet.
info:Omdirigerer bruger til supportopkald

Er der et geni, der kan hjælpe os?
....
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2011 - 13:20 #1
Prøv at gå ind i Funktioner->Internetindstillinger, fanebladet Forbindelser og klik på LAN-indstillinger. Der skal være flueben i Automatisk registrering af indstillinger, og ikke andet.
Avatar billede Blandy Praktikant
07. januar 2011 - 13:55 #2
Prøv under browser fanen "funktioner " så "internet instillinger" fanen " advanceret" og klik "nultil"

Det lader til at det kun er din browser der har problemer. Så prøv lige forløbig ideen foroven.
Avatar billede Fru-Meyer Nybegynder
10. januar 2011 - 08:40 #3
Hej Begge.

Problemet er nu løst.

Løsningen var, at gendanne indstillinger fra før den gik ned:-)

Tusind tak for begge forslag
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2011 - 17:09 #4
Godt du fik løst dit problem. Glem ikke at accepter dit eget svar.