Avatar billede nickline Nybegynder
06. januar 2011 - 14:41 Der er 4 kommentarer

Tidsstyrring af onlinetid.

Hejsa
Er der nogen der ved om man kan tidsstyre sin online tid til nettet.
Jeg vil f.eks gerne have at der ikke er adgang efter kl.21,00 ?

Er dette muligt
Avatar billede hmj_tek Nybegynder
06. januar 2011 - 15:25 #1
nickline.
Du kan bruge et tænd/sluk-ur i forbindelse med netledningen til routeren.
Når uret slår fra afbrydes nettet, men PC'en kan stadig fungere.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
06. januar 2011 - 16:26 #2
Man kan også bruge den funktionalitet der er i mange routere, hvis man har sin egen router og fuld kontrol over den ..

Der kan man styre i hvilket tidsrum der skal være adgang til internettet
Avatar billede nickline Nybegynder
24. januar 2011 - 10:08 #3
Tak, men det er kun mig der skal kunne styre tiden.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
24. januar 2011 - 10:23 #4
Det var nu også sådan jeg mente.. Når man logger ind som administrator, så kan man sætte indstillingerne .. de almindelige brugere kan ikke styre noget..