Avatar billede vulkanen123 Nybegynder
04. januar 2011 - 19:01 Der er 10 kommentarer

Facebook share button hjælp GIVER 200 POINTS

Hej jeg tænkte på om nogen kan hjælpe mig med at lave en facebook share button, til min hjemmeside, vil have det til at der popper en ny side om hvor han skal dele, og lige så snart han trykker på "share button" kommer der noget tekst frem, :)
i html hvis det kan lade sig gøre?
Avatar billede DePlex Nybegynder
04. januar 2011 - 19:11 #1
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2011 - 19:16 #2
Avatar billede vulkanen123 Nybegynder
04. januar 2011 - 19:32 #3
læs hvad jeg skriver!
Avatar billede DePlex Nybegynder
04. januar 2011 - 19:41 #4
Og hvis du nu læste hvad der stod i mit link ;-) "The Like button lets a user share your content with friends on Facebook. When the user clicks the Like button on your site, a story appears in the user's friends' News Feed with a link back to your website." Altså at der kommer et link til dine side frem til ham/hende der trykker :)
Avatar billede vulkanen123 Nybegynder
04. januar 2011 - 19:47 #5
jamen vil gerne have en share button ikke like button?
Avatar billede DePlex Nybegynder
04. januar 2011 - 19:57 #6
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2011 - 21:36 #7
mit link er nu også en share-button - kan ikke helt se hvad den mangler i forhold til det ønskede?
Avatar billede bramsing Nybegynder
05. januar 2011 - 08:57 #8
Her er en løsning til "Del på Facebook"
(Forskellige Types)
type="icon_link"
type="icon"
type="button"

<a id="fb_button" name="fb_share" type="button" href="http://www.facebook.com/share.php?u=http://www.[DIT DOMÆNE].dk/[DIN SIDE]" target="_blank">Del på Facebook<script src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/javascript"></script></a>
Avatar billede vulkanen123 Nybegynder
05. januar 2011 - 13:10 #9
nej alle sammen, altså mener ligne det her:
http://www.facebook.com/AmerikanskJul?ref=ts#!/AmerikanskJul?v=app_185633118129738
så når du trykker del, så kommer der noget tekst frem, og den føre ikke hen til en ny side? hvis i forstår bare lige som det?
Avatar billede chalde Seniormester
05. januar 2011 - 22:45 #10