Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 15:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

css sti

Hejsa.

Jeg er simpelthen helt lost lige nu. Det er et stykke tid siden jeg har lavet en hjemmeside. Jeg er igang med et css dokument, hvor jeg skal have mine topknapper ind som background-image.

Jeg ved der er hul igennem fra min index side, da jeg har prøvet at sætte background-color til blå, og det virker.

Det eneste jeg kan konkludere er at det må være stien til mit billede jeg skriver forkert ind.

mit billede ligger som følgende:
G:\homepage\img\billede1.gif

Hvordan skriver jeg det ind i mit css dokument. jeg har prøvet alt:

.knap1      {  background-image: url(img\ejendomsmaegler1.gif);
                width:70px;
                height:50px;
                background-repeat:no-repeat;
                border: 0px;

            }

Hvad gør jeg forkert ved mit background image sti?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 16:02 #1
ps jeg har under min <td> i index siden sat min class="knap1"
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 16:04 #2
Hov fandt ud af det nu:

.knap1      {  background-image: url(../img/ejendomsmaegler1.gif);
                width:70px;
                height:50px;
                background-repeat:no-repeat;
                border: 0px;

            }

Ellers tak for hjælpen:-)

Med Venlig Hilsen
Mads