Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
03. januar 2011 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Joomla jform problem

I jforms skal vi lave en form til noget indmeldeldse. det er så super vigtigt at den titel der dukker op i mailen til admin er sigende og specifik.

Jeg skal således have dette stykke kode

//$mail->setSender( array( $email, $name ) );
$mail->SetSubject(JText::_('New entry added'));
$mail->SetBody( $adminMessage );
$mail->Send();

som kommer fra administrator/components/com_jforms/plugins/storage/Mail/mail.php

til at forstå at jeg vil have selve form navnet, som jeg såvidt har forstået betegnes {FORM_NAME}, til at være titlen i mailen. det vil den ikke og jeg har prøvet mange forskellige måder at skrive det på.

har i eksperter ikke en lille fiks løsning som jeg kunne gøre brug af :)
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
05. januar 2011 - 20:43 #1
Det ser ud til at det slet ikke kan lade sig gøre. Jtext henter en stump tekst fra en .ini fil. Dvs at det ikke er dynamisk, og ken derfor ikke ændres via administrator delen.

ved at ændre til, så ændre du titlen på mailen:
$mail->SetSubject('Hej jeg er en funky tekst som kan ændres.');
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
18. januar 2011 - 12:40 #2
lukker.. ingen løsning