Avatar billede rossoneris Nybegynder
03. januar 2011 - 12:51 Der er 2 kommentarer

Outlook 2010 - rod med adresse

Når jeg står i outlook 2010 og går ind under kontakt personer i venstre side, ser jeg som jeg skal alle mine kontakt personer.

Klikker jeg på en af dem ser jeg nærmere detaljer, der er bl.a. en der hedder "vis som" hvor der f.eks. står Peter jensen (peter.jensen@mail.dk)

Går jeg så ind i min indbakke og  klikker på "opret ny email og så går ind og kigger i adresse bogen og finder peter Jensen - så kommer han til at stå på "til" linien som Peter Jensen(Peter Jensen) - og det er jo noget rod, da modtageren også ser det stå med begge navne. Og der er altså kun en adresse bog i outlook

Nogen der ved hvad der skal til for at det rettes som det står i adresse bogen
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. januar 2011 - 14:18 #1
du skal rette "vis som" til kun at være "peter jensen" og så lade hans navn/email stå i email feltet, da begge dele vil blive vist.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
03. januar 2011 - 14:25 #2
Det har virket fint i den tidligere version af outlook og så har jeg vel godt og vel omkring 600 kontakter, så det er ikke bare lige en halv times arbejde.