Avatar billede olesen85 Nybegynder
03. januar 2011 - 11:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Total records in gridview

Hej jeg har problemer med at lave så jeg kan tælle alle records i mit gridview og få det  vist i en label

her er kode til gridviewet:

        // Create Sql Command and execute it whit MyReader
        SqlCommand myCommand = new SqlCommand("SELECT SN, WhoInScan, DTIn, StockStatus, Type FROM TblInOut WHERE StockStatus = 'In stock' ORDER BY DTIn DESC", myConnection);
        MyReader = myCommand.ExecuteReader();
        DataTable dt = new DataTable(); // table to hold each record
        dt.Columns.Add(new DataColumn("Serial NO.", typeof(string))); // Create a string column dynamically
        dt.Columns.Add(new DataColumn("Type", typeof(string))); // Create a string column dynamically
        dt.Columns.Add(new DataColumn("Who", typeof(string))); // Create a string column dynamically
        dt.Columns.Add(new DataColumn("Date/Time", typeof(string))); // Create a string column dynamically
        dt.Columns.Add(new DataColumn("Stock Status", typeof(string))); // Create a string column dynamically
        while (MyReader.Read())
            {
                DataRow dr = dt.NewRow();  // create a row object of table's type defined above
                dr["Serial NO."] = MyReader[0].ToString();
                dr["Type"] = MyReader[4].ToString();
                dr["Who"] = MyReader[1].ToString();
                dr["Date/Time"] = MyReader[2].ToString();
                dr["Stock Status"] = MyReader[3].ToString();
                dt.Rows.Add(dr);// add the row to the table
            }
        //Close MyReader
        MyReader.Close();
        /**/
        // get data into the gridview
        gvResults.DataSource = dt.DefaultView;
        gvResults.DataBind();

        gvResults.Visible = true;
        /**/
Avatar billede olesen85 Nybegynder
04. januar 2011 - 10:50 #1
løsning fundet
Avatar billede olesen85 Nybegynder
04. januar 2011 - 10:51 #2
Løsning fundet