Avatar billede cyberman29 Nybegynder
29. december 2010 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hosting side? hvilket system

Hej alle eksperter;)

Jeg vil gerne starte en side op som skal tilbyde hosting:)

Jeg ved godt der er dvs systemer på nettet... men jeg har bare ikke lyst til at betale hver måned, så derfor tænkte jeg om man ikke bare kunne bruge et standard cms system.. men så selvfølgelig med mindre funktioner.

Eller hvad, der skal meget gerne være gratis temaer som passer til hvis i kender nogle gode??
Eller hvem kender i som laver templates til hosting systemer?

Håber i kan hjælpe lidt her:)

Hilsen Cyberman29
Avatar billede claes57 Ekspert
29. december 2010 - 21:32 #1
du vil altså have en gratis side, og så få nogen til at betale for at være der?
Hvis du vil hosting, så start med en pc, linux server software, og en hurtig internetforbindelse med fri trafik, og med fast ip-adresse.
Så kan du tilbyde noget, der måske kan virke, og så tager vi den derfra.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
29. december 2010 - 22:36 #2
Hehe, måske var jeg lidt dårlig til at uddybe det jeg søgte:)

Jeg har styr på alt det jeg vil tilbyde, alså styr på servere, hosting control paneler o.s.v:) det jeg søger er egenligt bare et flot brugervenlig side, med mine priser.... og der skal man så kunne oprette sig som bruger, og komme ind på en side, hvor man spørge supporten, og du får noget "tekst" du kan se, ikke noget med f. eks DNS indstillinger, eller alt det der:)
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
29. december 2010 - 22:52 #3
Rettere sagt et hosting billing system
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2010 - 16:31 #4
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
30. december 2010 - 23:03 #5
Okay tak:) du får point hvis du ligger et svar;)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. december 2010 - 09:56 #6
bare behold point...
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
18. januar 2011 - 18:46 #7
Okay:) tak