Avatar billede perav Nybegynder
28. december 2010 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mystisk pc som til tider genstarter

Pc er ca ½ år gl. og fungerer som sådan fint, dog kommer den nogen gange med en fejlmedd. "f.eks. "Windows genstarter pga. en eller anden fejl. eller IE har fundet en fejl og genstarter. Der kan også komme en lignende fejl med at Windows Medieplayer har fundet fejl og genstarter. Disse fejl kommer ikke hver dag men måske med nogle dages mellemrum nogen gange går der en uge. Pc er fuldt opdateret og der er scannet med Bullguard og Malwarebytes uden at der blev fundet noget. Jeg har også kørt Windows Ramtest og denne var også OK.

Der er install Windows7 64 bits på pc. AMD Athlon (tm) II X2 250 3,0 Ghz med 4 Gb ram.

Er der en som ved hvordan jeg kommer af med disse fejl?
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 14:50 #1
det kan være at din computers køler bliver for varm også bliver den nødt til at genstarte.
Avatar billede perav Nybegynder
28. december 2010 - 16:52 #2
Iflg. TempCore ligger temp. på ca. 26 grader på CPU, det er da ok
Avatar billede perav Nybegynder
28. december 2010 - 21:56 #3
Findes der et testprogram som kan analyserer for fejl på pc Hardware som software?
28. december 2010 - 22:04 #4
Avatar billede perav Nybegynder
29. december 2010 - 08:12 #5
Ja det er vist lige sådan et program jeg søger :-)Det vil jeg prøve
Avatar billede perav Nybegynder
29. december 2010 - 17:33 #6
Nå men det gav ikke noget umiddelbart resultat :-(
Dog kan jeg vel konstaterer at det er et softwareproblem, da jeg har kørt stresstest nu i 10 timer og CPU-temp kom kun op på 40 grader og at der ikke opstod nogen crash.
Avatar billede perav Nybegynder
07. februar 2011 - 22:15 #7
Send et svar så er der point
08. februar 2011 - 06:59 #8
Ping...