Avatar billede kronsj Nybegynder
26. december 2010 - 00:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IPod Nano i JBL On Stage Micro II

I sommers købte jeg en IPod Nano - og fordi jeg ikke havde læst manualen, blev jeg overrakset over at der også var en ganske god radio indbygget.
Well.... nu har jeg så købt en JBL On Stage Micro II; men står i den uheldige situation at radio-funktionen på min IPod Nano (åbenbart) kun virker med headset sluttet til.

Vil det sige at radiofunktionen ikke virker, når min Nano står i en dock-station (On Stage micro II)?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 00:19 #1
Jep.
Headset fungerer som antenne, så det er korrekt at radio ikke fungerer når den er tilsluttet din dock.
Avatar billede Svopper Nybegynder
26. december 2010 - 00:20 #2
Ja. Antennen til radioen sidder jo i dit headet, så når du docker din iPod har du jo ikke muglighed for at høre radio på din højtaler.