Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
27. juli 2001 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CGI Script

Okey,  point til den som kan lave et lille CGI Script til mig som gør følgende.

Hvis en besøgende kommer til min side via et link, fanger Scriptet hvor han kommer fra og gemmer det!
Det skal sotere siderne, så side hvor flest kommer fra står øverst, og siden hvor der kommer mindst fra nederst.
Hvis det kan lade sig gøre, må den gerne tælle unikke besøgende og ikke hits.
Og til sidst skal det kunne nustilles.

Altså et script som gør samme ting som \"De sidste 100 referencesider\" inde på zipstat.dk ( http://www.zip.dk/cgi-bin/zipstat/stats.cgi?brugernavn=ivanoff-mmo&alle=vis )

Det var vidst det hele

håber nogen kan (eller rettere sagt \"gider\") klare opgaven.
Avatar billede eflow Nybegynder
27. juli 2001 - 17:14 #1
skal det være cgi eller må det gerne være ASP ?
Avatar billede jasber Nybegynder
27. juli 2001 - 17:15 #2
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
27. juli 2001 - 18:09 #3
Hvis du kan lave det i ASP er det også fint
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
27. juli 2001 - 18:10 #4
hov...jeg glemte lige.....det skal kunne køre på windows NT
Avatar billede eflow Nybegynder
27. juli 2001 - 21:45 #5
ja...ASP kan køre på win NET hvis der er instaleret ASP...men jeg bliver nød til at bruge en access db hvis det er iorden ?
Avatar billede eflow Nybegynder
27. juli 2001 - 21:45 #6
hmm...hvor hurtigt skal det være færdigt ?
Avatar billede britt-erik2 Nybegynder
05. oktober 2001 - 11:54 #7
her kommer vidst ikke mere