Avatar billede soduno Novice
25. december 2010 - 18:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jquery Datatables filtrering

Jeg er ved at integrere Jquery Datatables i mit backend system, men vil gerne have muligheden
for at vise alle de resultater der findes, i stedet for f.eks 25 eller 100. Er der nogen der har en løsning på dette problem?
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
25. december 2010 - 20:35 #1
$('#example').dataTable( {
        "iDisplayLength": 50
    } );
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
25. december 2010 - 20:49 #2
Den her er vist bedre:

$('#example').dataTable( {
    "bPaginate": false
} );

Har ikke testet men antager den viser alle hvis der ikke er pagination.
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 09:28 #3
Tjekker det lige ud, lav lige et svar i mellemtiden så jeg kan give point :)
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
26. december 2010 - 12:03 #4
Har du testet det?
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 21:47 #5
Hmm... Har testet det. Nu henter den alle udtræk, men opfører sig som om der er en fejl.
Den kan ikke sortere ASC DESC mere, og viser heller ikke de rigtige farver.

Har prøvet følgende

$(document).ready(function() {
    "bPaginate": false
    var oTable = $('#example').dataTable();
    var oSettings = oTable.fnSettings();
    var iStart = new Date().getTime();
    var iEnd = new Date().getTime();
    document.getElementById('output').innerHTML = "Test took "+(iEnd-iStart)+"mS";
} );
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 21:48 #6
Det virker heller ikke hvis jeg sætter dit eksempel uden for mit eksempel :S
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
26. december 2010 - 21:54 #7
Har du en side jeg kan se eller er den hemmelig? :-D
Avatar billede soduno Novice
31. december 2010 - 00:07 #8
Sorry for længere afk :) Ja, siden er desværre hemmelig, og det ville være en for stor mundfuld at lave et eksempel lige pt. :(
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
31. december 2010 - 00:15 #9
ok well held og lykke med det. Jeg tager gerne et kig paa det (selvom siden er hemmelig), send evt. en privat besked.