Avatar billede ladze55 Nybegynder
22. december 2010 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget kan jeg få for min bærbar?

Hej eksperter.
Jeg har en 5-6 år gammel bærbar computer til at stå og nu vil jeg lige høre jer, hvor meget jeg kan få for den. Den står ikke lige der hvor jeg bor nu, men jeg husker dens specifikationer som følger:

Asus M6000ne
- 1,4 GhZ processor
- ATI Radeon 9700 grafikkort
Derudover er det enten 512 eller 1Gb ram.

Der er en lille ridse i skærmen.

Hvad siger I? - Snakker vi 200 kr eller 500 kr? :-)

Med venlig hilsen
Lasse
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2010 - 13:27 #1
Hvis den ellers virker ok: op til 1000 kr.
Avatar billede ladze55 Nybegynder
22. december 2010 - 13:39 #2
Okay, altså den blev frygtelig langsom til sidst og frøs i tide og utide, men jeg er i tvivl om hvorvidt det kan løses med en formatering, eller det simpelthen er harddisken der er ved at stå af.. ?
22. december 2010 - 13:50 #3
... måske mere et varme problem ?
Avatar billede ladze55 Nybegynder
22. december 2010 - 13:52 #4
Det ku også sagtens være.. Synes bare ikke blæseren larmer eller noget.?
Avatar billede Techwork Praktikant
23. december 2010 - 20:40 #5
Du kan jo prøve at sætte den til salg på QXL og se hvad folk vil byde på den, men husk at fortæl det med at den fryser ;-)
Avatar billede ladze55 Nybegynder
27. december 2010 - 22:11 #6
Den er blevet formateret og nu fryser den ikke længere! jeg har en køber og da det er en god ven, har jeg besluttet at sælge for 500 kr :-) Har tjekket lidt priser på dba.dk, og det lader til at være lige omkring prislejet..