Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 17:46 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

billeder

Hvordan vedhæfter eller linker man til et billede der kan anskueligøre det problem jeg vil spørge om ?
Har klikket på "link til billede" - det sker der ikke noget ved ?
Mvh: Jens
Avatar billede vejmand Juniormester
20. december 2010 - 18:15 #1
Det kan du ikke, du kan evt. bruge http://www.gratisupload.dk/
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 19:18 #2
[IMG]http://i54.tinypic.com/sq5ysy.jpg[/IMG]

Herover skulle fejlmeddelsen gerne være synlig
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2010 - 19:20 #3
Har klikket på "link til billede" - det sker der ikke noget ved ?

Det er fordi det ikke virker. Direkte link er eneste mulighed: http://imgs.xkcd.com/comics/turing_test.png

Ellers er det bare at gøre som skrevet - bug BB-code tags.
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 19:21 #4
Sorry det dropper jeg  - æv - det er ærgerligt når man oplever at skulle uddanne sig for at kunne stille et spørgsmål.
Gratis upload virkede ikke, og ejheller ikke det andet jeg forsøgte - så det bliver for indviklet - da jeg slet ikke er kommet til mit egentlige ærinde endnu - hvor jeg som sagt ville vise fejlmeddelsen og evt. få hjælp til problemet.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. december 2010 - 19:24 #5
Du skal bare kopiere linket herind: http://i54.tinypic.com/sq5ysy.jpg
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 19:25 #6
Ok - fint nok - desværre medfører det så for mit vedkommende tre ekstra spørgsmå før jeg kommer til mit "eget" - bug BB-code tags

Det er sort snak for mig.
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 19:30 #7
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2010 - 19:41 #8
Hvad var spørgsmålet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2010 - 19:41 #9
bug = brug ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2010 - 19:41 #10
Intet med en "bug" at gøre :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2010 - 19:44 #11
Han vil vide hvordan man linker til et billede, og kan ikke forstå at link til billede er sådan et her: http://i54.tinypic.com/sq5ysy.jpg samt at han skal bruge BB-code tags for at sætte ting i fed, kursiv, eller understreget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2010 - 19:47 #12
Så må jeg prøve at skære ud i pap:
Man kan ikke linke til til et billede, så det fremgår blandt teksten. Man kan kun lave hyperlink/url hvor man så skal klikke på link for at se billedet. Her kan kan med fordel bruge peecee.dk el. gratisupload.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
20. december 2010 - 19:52 #13
Rolig gutter, som i kan se er problemet med at linke til billedet løst.
Nu mangler okjk hjælp til fejlen, som kan ses på billedet: http://i54.tinypic.com/sq5ysy.jpg
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 19:53 #14
Nå i #7 kan jeg se at der nu er et billede af fejlmeddelsen.
Jeg kan pludselig ikke sikkerhedskopiere i win7 længere kører normalt automatisk til ekstern HD - men nu får jeg fejlmeddelsen som på billedet.
Noget der har et løsningsforslag
Avatar billede okjk Novice
20. december 2010 - 20:19 #16
Nogen der vil forsøge at forklare hvad der skal gøres - jeg kan forstå noget (reparse) skal fjernes fra biblioteket - men hvor i alverden finder jeg det der skal væk ?

0x81000037: Windows Backup failed while trying to read from the shadow copy on one of the volumes being backed up.

To work around this problem, remove this reparse point from the library, and then run the backup wizard again. To back up content for this reparse point, select the absolute path of this location from the Windows Backup configuration user interface.
Avatar billede okjk Novice
21. december 2010 - 19:54 #17
Læg gerne et svar vejmand så du får point - dit forslag løste ihvertfald det "indledende" spørgsmål.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. december 2010 - 20:58 #18
Snup du bare pointene tilbage, spørgsmål omkring brugen af Eksperten er pr tradition gratis.  :-)

Hvis du stiller spørgsmålet ang. backup i en anden kategori får du sikkert hjælp.

Go jul
Avatar billede okjk Novice
21. december 2010 - 21:06 #19
Tak til vejmand og andre for hjælpen.
God jul.