Avatar billede kjelde Nybegynder
16. december 2010 - 13:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min comp. slukker i stedet for slumre.

Hej alle sammen

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem. Mit bærbare computer (Dell Latitude E4300, win 7) slukker i stedet for at "slumre".

Jeg har været inde og kigge under Kontrolpanel -> Strømstyring -> Vælg, hvad tænd/sluk-knappen gør og hvad der skal ske når låget lukkes.

og ved begge indstiller står der at den skal slumre, både med og uden strøm.

Hvad kan der være galt?!

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2010 - 14:15 #1
gå i kontrolpanel-strømstyring-vælg hvad tænd/sluk skal gøre

m.v.h
Avatar billede kjelde Nybegynder
16. december 2010 - 14:37 #2
Som jeg har skrevet har jeg været derinde og alle sammen står på "slumre"!
Avatar billede kjelde Nybegynder
20. december 2010 - 13:30 #4
Hej igen

Nu har jeg opdateret BIOs og dette har ikke løst problemet!

Jeg har også fundet ud af, at det er selve "slumre" funktionen der ikke virker. Når computeren slumre, bliver skærmen bare sort og efter nogle minutter slukker hele computeren bare. Og det er både når jeg vælge slumre i "start", trykket på "sluk"-knappen eller lukker skærmen ned.
Avatar billede kjelde Nybegynder
14. februar 2011 - 10:35 #5
Ingen svar fundet!