Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. december 2010 - 18:58 Der er 12 kommentarer

Mobil telefon?

Hej alle her på eksperten:)

Jeg skal til at købe ny mobil, og jeg vil gerne have en, som er god til alt det med arbejde, da jeg "arbejder" indefor it hverdag, man skal selvfølgelig nemt kunne tjekke mails, styre kalender o.s.v

Jeg har en liste over mobiler som min udbyder tilbyder:

Sony Ericsson X8
_____________________

HTC Wildfire
___________________

LG Viewty GT400

__________________

Sony Ericsson W995

___________________

Samsung S5230

____________________

Nokia 6700 Slide

___________________________

HTC Smart
_______________
HTC Gratia
______________________

Nokia 5230
________________
Sony Ericsson X10 Mini Pro
_____________________________

Sony Ericsson W595
____________________________

Sony Ericsson F100i Jalou

_______________________________

Nokia N8

__________________________________

HTC Desire HD

_________________________________

Sony Ericsson Aino
________________
LG GT540
__________________

Sony Ericsson X10i Mini
____________________________

Apple iPhone 4
_____________________

Samsung Galaxy 5

_____________________
Samsung Galaxy S
____________________

Sony Ericsson Elm

___________________________

Nokia X3-02

______________________

HTC Desire

________________________

HTC Legend

___________________________

Nokia 6700 Classic

________________________

Nokia C5
___________________________

Sony Ericsson Vivaz

_________________________

Sony Ericsson Vivaz Pro
_______________________________

Sony Ericsson X10
___________________________________

Sony Ericsson J20i Hazel
____________________________
Nokia C7
_________________________

Nokia 6600i Slide
______________________________

Nokia X6
__________________________

Nokia 2730 Classic
_______________________

Nokia 6700 Classic Guld
______________________________

Samsung S8500 Wave

___________________________

Nokia E72
____________________

Nokia 3710 Fold
____________________

Samsung S5510 Fold
________________________

Nokia 6710 Navigator

_________________________

Nokia 3720
_____________________

Nokia E71
_________________________

Sonim XP3.20 Quest

____________________________
Nokia 7230
_____________________

Samsung Monte

_________________________

Nokia 1800
_____________________

Apple iPhone 3GS
___________________________

Sony Ericsson W20i Zylo

_____________________

Garmin-Asus A50
______________________

Garmin-Asus A10

_______________________

HTC Desire Z
____________________

Samsung Galaxy Tab
_______________________

Nokia E5-00

___________________
Doro 410

______________________________

Doro 332

______________________

Nokia C3-00
_______________________

ZTE Light
___________________________
LG Optimus One P500
_______________________

HTC 7 Trophy

_________________________

Kom med et forslag, på hvad i syntes er bedst:)
Avatar billede swiatecki Novice
13. december 2010 - 19:03 #1
iPhone4. Klart den bedste mobil du kan få pt.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. december 2010 - 19:07 #2
Ja, måske er det den bedste man kan få pt. men er den også det når det gælder som en arbejdestelefon? (it)
Avatar billede The_Buzz Novice
13. december 2010 - 19:08 #3
HTC Desire Klart den bedste mobil du kan få pt. :)
Avatar billede swiatecki Novice
13. december 2010 - 19:14 #4
cyberman: det synes jeg bestemt, Exchange synkroniserer perfekt med mails, kalender, mødeindkaldelser osv.

Der er apps til remote desktop, ssh osv.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2010 - 19:36 #5
du 'arbejder' indenfor it? hvis du skal sende mange sms'er, så er Sony Ericsson X10 Mini Pro jo med tastatur - den har faktisk været mega-solgt de sidste 9 måneder fordi de kan levere telefoner - modsat visse andre.
Hvad har du af opgaver? hvor meget tale/sms/mail/blærerøv skal der være?
Jeg ville tage en LG, fordi de er sponsor til F1-løb! Kom lige med et argument på dit brug af telefon.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. december 2010 - 20:07 #6
Jeg, vil gerne have en mobil som kan klare, det sedvanlige med mail, kalenender etc på en nem og hurtig måde:)

Og derefter må den gerne have en masse værktøjer til min brance.... og gerne lidt lir(blærerøv)

Og ja, den skal helst have tastatur, eller være nem at skrive på, hvis den har touch:)
Avatar billede beorn Nybegynder
13. december 2010 - 20:18 #7
Jeg har selv en HTC Desire som jeg er virkelig glad for både til arbejde og fritid. Har faktisk siddet med den nye HTC Desire Z med tastatur idag, da en kollega har købt den og skulle have hjælp til at sætte den op til exchange mv. tastaturet var glimrende, den vil jeg gerne anbefale til andre.

batteritiden er ikke god, men det er der ingen smartphones som kan prale med. Lige så snart du har wifi, gps, touchscreen mv. og du samtidigt snakker en del og læser/skriver mails&sms'er så er du sjældent opppe på 2 dage, ligemeget om du vælger iphone eller HTC.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
13. december 2010 - 20:22 #8
Okay, men har htc desire wifi gps indbygget?, og kører det over nettet eller bare via en satelit?

Og har htc desire z også wifi?
Avatar billede beorn Nybegynder
13. december 2010 - 20:34 #9
Desire (også Z) har wifi(IEEE 802.11 b/g/n), A-Gps mv. jeg bruger ofte det indbyggede navigation, når jeg kører bil. da vores firmadyt ikke har GpS i og jeg ikke har nogen stedsans. Bortset fra at navigationssoftwaren engang imellem (har oplevet det 2 gange, når den mister GPS signalet) freaker ud og siger ting som "kør mod vest" (for hvem hulen ved hvor det er, når man holder i et kryds). Men det er et software problem og det er gratis navigationssoftware.

I princippet vil jeg mene at Iphone4 og HTC Desire kan stort set det samme. forskellen på dem er om du er til Macs (og Itunes) eller til Android. jeg vil mene, at du kan få apps med stort set identiske funktionalitet til begge systemer, som måske bare hedder lidt forskelligt.
13. december 2010 - 21:02 #10
Apple iPhone 4
Nokia N8
Samsung Galaxy S
Samsung S8500 Wave
HTC Desire HD

en af de 5
hvis du til Andriod ville jeg tage Galaxy s
hvis du til Apple så iphone selvf
og hvis du vil prøve noget nyt så Wave den køre BADA som er Samsungs nyge stryresystem :)
Avatar billede chalde Seniormester
13. december 2010 - 22:39 #11
Hvad der er er den bedste telefon kan lynhurtigt udvikle sig til en religionskrig, som man næsten allerede har set starten på her (med udbrud ala "xxxx er bedst" uden yderligere brugbar info som følge).

Gør dig selv en tjeneste og gå ned i en butik og prøv et par forskellige. Hvis du finder et par der tiltaler dig, så kig lidt på anmeldelser på nettet (gsmarena.com, amobil.no eller blot søg på google) eller vend tilbage hertil.
Det er trods alt dig selv der skal bruge telefonen, så det bedste sted at starte er hvad du selv kan lide.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
16. februar 2011 - 10:39 #12
Ved godt at det er en gammel tråd men.... til proff brug skal man så ikke over i noget BlackBerry ??

Har en kollega der har en, hold da op det bare kører..