Avatar billede Mabora Nybegynder
09. december 2010 - 18:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office Data File - kan ikke åbnes??

Hej.
Jeg har ved en fejl lavet en autoarkivering (for nogen tid siden) og nu ville jeg ind og hente et par mails derfra som jeg har meget brug for. MEN....

Når jeg prøver at åbne arkivet : Office Data File - ligger som Archive under outlook - kan jeg ikke åbne denne fil?

Er der nogen herinde som ved hvordan jeg bærer mig ad med at åbne dette arkiv? (Særdeles vigtigt for mig)

Jeg håber at en eller anden har prøvet dette - og kan hjælpe.

VH Mabora
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2010 - 19:01 #2
Det du skriver, lyder som om, at du forsøger at åbne filen direkte (dobbeltklik eller marker>enter).
Den rigtige metode er:
Åbn outlook, vælg "Filer/Importer" og udpeg stien til din arkivfil.
/ptj_11
Avatar billede Mabora Nybegynder
07. januar 2011 - 14:20 #3
Tak til jer begge. Fik det op.

Læg et svar og så kommer der point.

VH Marianne
08. januar 2011 - 10:37 #4
Ping...
(Dette er så et [svar]...)